★ 399 gram ★

Alla inlägg den 23 november 2009

Av Lisa - 23 november 2009 19:43

Måste ju visa allt nytt som tillkommit idag ;)

 

Blev lite besviken på Skattkistans utbud på Julsaker så jag köpte bara röda panellängder och hängde en vit frans panel över, och så köpte jag två vita stjärnor..  Sen blev det lite annat också.. Armband, halsband och leggings.. Och så dimpade 42" Samsungen in för en stund sedan :)

Har inte hunnit koppla in den än.. Eller, jag kan inte!! Jag orkar inte lyfta upp den på byrån, så jag får vackert vänta tills Fredrik kommit hem :(

Jaja.. Alltid kul med nya saker!!!   

Av Lisa - 23 november 2009 18:12

Ja idag har jag fixat och donat och grejat. Satt upp nya julgardiner och hämtat ner lite ljusstakar från vinden och så.. Och precis som jag trodde så blir det till att sitta och syna alla lampor för att räkna ut vilken som är trasig.. haha... ALLTID!!!



Var och drog en bowlingrunda också och för en gångs skull så kom jag inte sist.. Men det gick väl inte så bra ändå.. Lyckades få EN strike.. Och det var när jag på skoj skulle prova att kasta med fel hand :P 


Nu ska jag slappa en stund och sen blir det en liten powerwalk.. Känner att jag behöver en extrapromenad idag..


See youuuu

Av Lisa - 23 november 2009 11:11

Har varit riktigt aktiv såhär på morgonkvisten.. Först körde jag ett Zumba pass och efter det tog jag fram den bedrövliga snabel draken och dammsög hela lägenheten, och nu har jag precis kommit in från en promenad ute i kylan.. Skönt, nu har man gjort sig förtjänt av en redig frukost :)


Idag ska jag shoppa lite julgardiner tänkte jag.. Har ju bara två par, men nu när vi flyttat till större lägenhet så behöver vi ju två par till.. Måste köpa lite andra småprylar också för som vanligt så har jag lyckats slarva bort hälften av alla julsaker och jag kan ge mig fan på att hälften av alla lampor i ljusstakarna är trasiga!! Sooooom vanligt!


Fredrik han e borta.. Vette fan vart han tog vägen. Haha. Hörde att han gick i morse, och antog att han drog på gymmet. Men så här länge brukar han inte träna, så nu ska ja ringa å se vart han håller hus!!!


See ya


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards