★ 399 gram ★

Alla inlägg den 19 november 2009

Av Lisa - 19 november 2009 21:16

Nu så.. Nu är lokalen bokad!! Så nu behöver vi bara boka en vigselförrättare, sen finns det ingen återvändo :)

Weeeehooo! Lika bra man gör allting i god tid.. Så det inte blir en massa sista minuten strul, för det pallar man ju bara inte!

Har suttit och gluttat lite mer på klänningar idag också.. Kommer nog göra det varenda dag..flera gånger om dagen ända fram tills det är dags för själva köpet!


Sitter just nu och dricker årets första glögg! Och till det äter vi björnbär med vispgrädde.. Inte illa alls!

Så nu luktar det jul i hela lägenheten!! Mys Pys!


Har lite problem nu både jag och fredrik.. Vi snusar just nu medans vi försöker sluta röka.. Men nu har vi båda två fått såååå ont i snusläppen, så snart kan man inte lägga in nån fler.. Haha..  Så nu är det bara till att lägga av med allt ;P

Bara jag inte faller för frestelsen i helgen.. Ska till mormor.. Hon röker.. Vi ska dricka vin och glögg och grejjer... hm...  Vem vågar slå vad med mig??  Vad tror du? Klarar jag helgen???



Av Lisa - 19 november 2009 16:53

Idag har varit en riktigt bra dag faktiskt!! Även fast jag funderade allvarligt på att sjukanmäla mig i morse.. Känner mig ofta sjuk på morgonen, men för det mesta så går det över efter bara nån timme.. Och idag var en sån dag. Cykelturen upp till Prästbordet gjorde susen. Fast min röv håller inte riktigt med :/  Aj Aj..

Har känt mig ganska vaken och kreativ idag och pysslat på med ungarna som bara den!!


Nu har vi nyss haft lite gemensam matlagning såhär efter jobbet.. Eftersom vi typ är lika trötta båda två så gör vi det tillsammans så går det snabbare.. Så vi har svängt ihop en kycklingsallad, och den blev hur god som helst! Ju fler kockar desto BÄTTRE soppa ;)

Nu blir det bara till å sitta och varva ner en stund innan man sätter igång med resten som ska göras här hemma.. suck..

Ser fram emot en lugn och skön helg i Ramsele.. Byn som Gud glömde..   BTW: 8dagar rökfri idag :D


  

Av Lisa - 19 november 2009 09:00

Har sovit precis lika dåligt inatt som jag gjort hela veckan.. Jag blir sååå less! Jag som aldrig nånsin haft problem med sömnen i hela mitt liv! Det måste ju ha med rökningen att göra, men isf så borde det ju snart gå till sig tycker jag!

Tidigt imorse ringde det på Fredriks telefon och han blev skickad på jobb.. Åååå vad han levde om och stökade runt här hemma innan han åkte, och självklart så somnade jag om såååååå gott efter han åkt bara för att bli väckt nån timme senare av min egen väckarklocka.. uuuuuuu!! Ibland är livet hårt!

Nu sitter jag här med dåligt samvete över att jag ska lämna hunden ensam.. Hon är inte så van att vara ensam hemma längre än ett par timmar, så jag hoppas att hon inte sitter och skriker eller nåt!


Jaja.. Nu blir det tandborstning och sen den efterlängtade cykelturen upp till Prästbordet..   See ya


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards