★ 399 gram ★

Alla inlägg den 14 november 2009

Av Lisa - 14 november 2009 16:27

Helluuuu.. Det blev en bra och fullbokad dag idag. Efter ett zumba pass och en promenad drog vi ner på stan och tog en fika med Andreea.. På vägen hem kom vi på att vi skulle kika in hos farmor och farfar, och det gjorde vi rätt i, för det visade sig att farmor fyller år idag!! Så där träffade vi pappzen, käka lite tårta och sen kom Per&Emma dit också..


Nu inväntar vi att klockan ska bli sju, för då ska vi ner och bowla.. Och ikväll ska jag INTE förlora hade jag tänkt!!!!

Men vi får väl se hur det går med dom planerna.. hehe

Ska lägga mig och ta en power nap nu innan jag gör mig i ordning.. Känner mig lite medtagen av den här j*vla mensvärken man måste dras med...

  

Av Lisa - 14 november 2009 00:00

Gud vad jag tycker att Idol är bra den här omgången!! Alla som jag vill ha bort försvinner en efter en precis i den rätta ordningen.. Den enda överraskningen var väl att Carolina åkte så snabbt, för hon var ju otroligt duktig! Men väljer man en Lady Gaga låt och tar på sig nåt som liknar svinto så får man nästan skylla sig själv!

Jag håller tummarna för Tove och Mariette!! Mina stora favoriter!


Har nyss kommit hem, vi gick iväg till Jimmy&Jenny och såg en film. På vägen hem mötte vi en pojke som kom fram och frågade om han fick låna mobilen och ringa sin pappa för han hade blivit utlåst.. Klockan var ju halv tolv! Stackarn! Och det var upptaget hos pappan så han fick inget svar, men han skickade ett sms och sa att det var lugnt och vi kunde gå.. Men jag kunde inte låta bli att ringa och kolla så han kom in.. Och typ för fem minuter sedan så fick jag tag på pappan och då hade han släppt in pojkstackarn!!

Jag var nästan på väg att gå tillbaka och ta med mig pojken hem!!!


Nu blir det tv en stund och sen ska ja soooooooooooooooooooova! Nighty Nighty

  


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards