★ 399 gram ★

Alla inlägg den 11 november 2009

Av Lisa - 11 november 2009 19:39

  

Klicka på bilden och fyll sedan i dina uppgifter! Lätt som en plätt och du får GARANTERAT dubbelt eller kanske trippelt upp på ditt besökarantal, beror helt på hur mycket du surfar själv!  Prova själv så får du se!

Av Lisa - 11 november 2009 19:13

Svar på kommentar angående SLE och tröttheten:

Jag vet faktiskt inte om det finns något knep, det vore fantastiskt om det fanns någon mirakel medicin!!.. Man får nog lära sig leva med det. För mig fungerar det ju så att när jag har mina skov så är jag som allra tröttast.. Sedan när sjukdomen är lugn så har jag bara vissa få dagar som jag är trött och då tillåter jag mig själv att vila.. (även om det kan vara skitsvårt).. Har insett att jag  måste göra det, för om jag inte lyssnar på kroppens signaler så blir jag bara ännu mer sjuk!

 

För övrigt så är jag sååå irriterad på min axel som nu är helt uppsvälld, knallröd och det strålar ONT ONT ONT ända upp till örat! Men jag tänker INTE låta det hindra mig från att gå till mitt arbete imorgon. Det skulle kännas väldigt fånigt att sjukskriva sig andra gången man ska komma dit, så jag får härda ut!

Har legat på soffan och sovit ända sen vi kom hem, bara latat oss, så jag hoppas man lyckas somna ikväll ändå.

 

Börjar fundera lite över vad och till vilka man ska köpa julklappar åt i år... Både älskar och hatar att handla julklappar.. För om man inte hittar något som passar personerna som ska få dom och man bara köper nåt för den goda sakens skull så blir det ju bara såååå tråkigt, och onödigt..  Det ska ligga lite tanke och kärlek bakom också!!

 

Tänkte väl avslöja en liten sak också.... Jag och Fredrik har ju pratat ett tag om att gifta oss... och det lutar nog åt att det kommer att bli i sommar :)  Inte riktigt bestämt än, men mest troligt!

Det kommer INTE att bli ett kyrkbröllop, så långt har vi kommit i planeringen iaf.. Sedan blir det nog jag och mamma som planerar resten.. och mormor vill säkert vara med på ett hörn också.. Dom brukar ju gilla sånt mormödrar..

 

Nä nu ska jag lägga mig på spikmattan och se om det kanske hjälper lite mot min onda axel..

  





Av Lisa - 11 november 2009 16:29

Jag bara älskar att lyssna på den här låten när jag är på mitt 'gammrock' humör.. Fast det finns en bättre version på spotify.. lite mer tung gung :)   Ibland vill jag enbart lyssna på sån här musik.. Ibland ska det vara ballader och ibland den senaste musiken på rix fm.. Beror helt på vilket tillstånd jag är i..  Men jag ska börja  bjuda på nåfon av mina dags-favoriter varje dag.. Och idag blir det den här!

  

Av Lisa - 11 november 2009 12:51

Ääää de blev ingenting uträttat idag.. (än så länge) Har så grymt ont i nacken och axeln så jag håller verkligen på att dö!! Tradolan, vetekudde och vila.. Men det hjälper inte! Hela axeln är helt uppsvälld så jag har nog fått nån inflammation..

Säg för guds skull att det är synd om mig då för det är det idag!!!!

  


Av Lisa - 11 november 2009 09:41

Hamnade helt plötsligt hos mamma igår.. Här utövades kraftigt frosseri! Lillebror bakade kladdkaka och jag åt två stooooora skålar :)  Tjock blir man!

Vi skulle se nån film här på kvällen men upptäckte att klockan var halv ett så vi somnade allihopa. Blev väckt av mamma inatt hon udrade hur jag mådde.. För jag låg och vred och vände och halvgrina.

Hade GRYMT ont i nacken, så jag fick ett par tradolan men jag vet inte om det hjälpte så mycket, men jag somnade om iaf.


Idag måste jag uträtta lite Svensson ärenden på stan så man ska väl ta å göra sig i ordning snart..  Nu undrar väl ni vad jag menar med det.. haha..

Jo men det är ju sånna saker som banken, försäkringskassan, arbetsförmedlingen och sånt..  haha.. Jag har mina egna namn på det mesta jag ;) 


Nä nu blir det frukost!     


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards