★ 399 gram ★

Alla inlägg den 9 november 2009

Av Lisa - 9 november 2009 20:35

Ibland önskar jag att man kunde banka in vett i skallen på människor! Som att man bara kunde kläcka nånting där inne som gjorde att allting bara klarnade och dom sedan kunde förstå vad man menar och varför man säger de saker man säger och varför man måste göra något!

Tyvärr så är inte livet så enkelt och det gör livet väldigt komplicerat och nästan outhärdligt för många i vissa perioder.

Men om bara de som ligger inne med resurserna och befogenheterna att göra något åt det kunde få fingrarna ur arslet och göra sitt jävla jobb så vore allting sååå mycket enklare!

Men ju fler kockar ju BÄTTRE soppa måste jag nästan säga i det här fallet. Så jag hoppas att vi med gemensamma krafter kan lyckas fixa det här innan det slutar i en ände med förskräckelse för oss allihopa!

 

We Love You

Av Lisa - 9 november 2009 13:12

Jag tror jag tar min Söndag idag istället! Det känns då verkligen inte som någon måndag iaf.. Hade lite grejjer att uträtta idag, men jag ORKAR INTE!!! Jag tänker vara lat!

Har precis kommit hem från mammzen. Vi blev kvar där igår och när jag, Fredrik, Per och Emma är i samma rum eller ens samma hus så kan det lätt bli ganska stimmigt och väldigt höga ljud. Dampvarning med decibell 3000! Så nu känns det som graven här hemma med TVn på låg volym och det enda störande ljudet är tvättmaskinens surrande från badrummet!

Hur ska detta gå? Alltså att jag ska börja på dagis imorn?? Där blir det nog mycket skrik och bus, men jag vänjer mig säkert, som jag sagt typ hundra gånger förut..


Måste försöka plocka ihop lite här hemma, för i mina ögon är det en svinstia, fast Fredde tycker att det är helt okej och säger att han kan städa imorn.. Njaaaaa.. Vi får se. Nu ska jag iaf lägga mig på spikmattan en stund för jag har väldigt ont i ryggen!!!


See ya  


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards