★ 399 gram ★

Alla inlägg den 8 november 2009

Av Lisa - 8 november 2009 22:22

  

Klicka på bilden och bli medlem du också

Av Lisa - 8 november 2009 22:12

Dagen idag har varit bra.. Varit hos pappzen och ätit Olivias goda kaka och umgåtts lite.. Sedan drog vi vidare hem. Jag städade trapphuset lite snabbt och hängde upp tvätten sen åkte vi vidare ut till mammzen. Tog med oss både projektorn och Nintendo Wii.. Så ni kan ju tänka er vad vi gjort hela kvällen..

Det är ju bara sååå jävla kul att titta på när Per och Fredrik ska försöka rocka rockring. För vi vet ju alla hur duktig det manliga könet är på höftrullning.. Haha.. Jag och Mamma och Emma skrattade så vi höll på att kissa på oss. Men jag vann iaf.. Det enda spelet i världen som jag kan vinna. Kunde inte sluta när jag väl kom igång heller så jag har fått mig ett ordentligt träningspass ikväll!  Goodie Goodie.


Vet inte riktigt om vi ska slagga här eller om vi ska hem.. Det beror på chauffören. Men för mig spelar det ingen roll. Jag sover så bra vart som helst jag. Antar att jag är lyckligt lottad när det gäller min sömn!


Nu är det bara två dagar kvar tills jag börjar mitt nya lilla 'jobb'.. eller sysselsättning eller vad man nu ska kalla det. Ser verkligen fram emot det, samtidigt som det är lite nervöst.. Vad kommer dom att tycka om mig?? Klarar jag av det här??  Klart som fan att jag gör! Och dom kommer att ÄLSKA mig!   Rätt inställning va?


Ååå nu känner jag att det börjar lukta bajs här så jag tror jag ska gå och plocka lite tidningspapper inne hos valparna..  See you tomorrow!!   Sov Gott

  

Av Lisa - 8 november 2009 12:20

Kollade upp vad kameran jag fick på försäkringen var värd.. Och precis som jag tyckte (att det var en skitkamera) så kostar den 1200kr MINDRE än värdet på kameran jag blev av med.. Så jag måste ringa Folksam imorgon och säga att antingen vill jag ha tillbaka självrisken, eller så ska jag ha en bättre kamera.. Ja mena, den jag hade var ju faktiskt skitbra.. 10.5 mpxl och 5x zoom och en massa roliga options.. Och den här har bara 3x zoom och inga av speciel effekterna so min gamla hade..Bilderna blir suddiga, blixten är för kraftig så alla människor ser helt blåvita ut och man ser nästan tecknad ut.. Kalle anka lixom...  Nä.. kraftigt besviken blev jag :( buhuuuuu..  Men man har väl aldrig varit nån riktig affärskvinna heller så.., (vem kan jag ha ärvt det av?)


Nu ska vi strax upp till pappzen iaf.. Duschad och klar är jag iaf, men Fredrik står där inne och skrubbar sig för fulla muggar han.. alltid i sista sekunden. Själv vill jag helst vara klar minst en timme innan jag ska åka nånstans.. Vet inte varför men så är det jämt. Kan vara lite jobbigt bara om man ska iväg någonstans tidigt på morgonen.. haha. Då får man verkligen vara uppe med tuppen!! Nä jag måste ta itu med alla mina skumma tvångstankar. Annars kommer jag sluta som en sån som inte kan gå på sprickorna i gatan och måste tända och släcka lyset 18 gånger innan man går ut genom dörren... AAAAAAAAAAAHHH!!  

See ya  


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards