★ 399 gram ★

Alla inlägg den 3 november 2009

Av Lisa - 3 november 2009 17:53

När man inte har nåt att skriva så kan man ju alltid bjuda på hela bildarkivet istället :P

                                                              andra hållet   Bakåtslick   nyttcollage   lilacolage   blink   bil puss reddad   trött mini   Mini-sover   Mini   jag+hundar  

Av Lisa - 3 november 2009 15:28

Har sovit hela dan! Bara legat på soffan som en dö sill! Kul va? Ååå jag är såååå nervös inför imorgon. Säkert därför jag blir så trött. Katastroftankarna avlöser varandra, fast egentligen är det ingenting farligt jag ska göra. Men nödvändigt..

Jag hoppas att jag är klar där i tid så att jag hinner svänga in på Siba innan vi åker hem.. Vill ju hämta ut min telefon och kameran som jag har rekvisition på från Folksam :)


Jaja. Är fortfarande lika jäkla trött, så jag blir nog liggandes här tills ikväll då mamma kommer och hämtar mig.. Stackars min lilla Mini.. Hon har inte fått mycket stimulans idag inte.. En kortispromenad över fotbollsplanen bara.. Och det märks kan jag säga, hon är ÖVERALLT och är skitjobbig.  Jag fattar inte dom som har hund och inte låter den göra av med sin energi varje dag! Personligen skulle jag bli galen om min hund var ständigt understimulerad! Dessutom behöver ju alla hundar sin dagliga promenad eller dressyr eller vad man nu vill göra. Dom mår ju bra av det..  Så jag ska nog ta mig i kragen även idag och gå en liten sväng med terroristen!!

  

Av Lisa - 3 november 2009 12:04

Fy vad jag är trött idag alltså! Sovit nästan tolv timmar inatt och jag skulle kunna sova tolv timmar till känns det som.. Men men.. Sånna dagar får man väl också ha.

Imorgon är det dax för den hemska leverbiopsin... ååååå jag vill inte!! Men men.. Ska försöka att inte oroa mig så mycket för det tjänar ingenting till..

Nä, jag ska försöka ta mig in i duschen och se om jag blir nå piggare av det.. 

  


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards