★ 399 gram ★

Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av Lisa - 30 oktober 2009 17:56

Den närmar sig med stormsteg! Idag tog jag första sprutan..  Ska ta en spruta i magen varje dag fram till undersökningen. Gillas inte! Den svider nämligen som elden!

Idag ringde dom från sjukhuset i Sundsvall och meddelade att jag kommer att kunna få en lugnandr tablett före, så nu känner jag mig inte riktigt lika orolig.. Fast jag skulle gärna vilja veta vad det är jag ska få (så ja vet om de funkar eller inte) .. Annars tar jag med mig nåt eget!


Nu e vi hos mammzen iaf. Pimplar vin och har nyss varit ute på promenad med alla vovvarna i mörkret..

Men nu blir det en lugn kväll med idol och en massa skitsnack..  Inge party för min del i helgen (tror inte att min lever skulle gilla det)

  

Av Lisa - 30 oktober 2009 16:25

Slinker in med den utlovade (väldigt proffesionella och vackra) bilden på nya hårfärgen!

  

Urs

Av Lisa - 30 oktober 2009 10:24

Fy vad jag har ont i magen idag! Och jag som snart ska gå och klippa mig.. Men det kanske hinner bli bättre innan dess. Hoppas det iaf. Mini ska följa med mig till frisören också för dom på salongen tycker att hon är så himla söööt!

Vi får se hur jag mår. Har jag väldigt ont i magen så skippar jag slingorna. Jobbigt att sitta där så länge när man har ont i magen!

Jaja.. Lägger väl in en bild på slutresultatet sen!  Happy halloween everybody

  


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards