★ 399 gram ★

Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Lisa - 29 oktober 2009 20:11

  


  

Av Lisa - 29 oktober 2009 19:57

Jag råkade slänga ett öga bakom sängen.. Har ett ganska litet sovrum, med en väldigt tung och stor säng som man måste dra fram för att kunna lirka sig in där bakom med dammsugaren.. Men efter vad jag såg där bakom så var det inget snack om saken! EVAKUERA HELA SOVRUMMET!! haha.. Nä, men när jag väl kommit igång skulle Fredrik dra åt några bultar på ramen och fick då lov att lyfta upp ena madrassen lite.. AAAH! Där var det ju ännu värre! Men vad fasen ska man göra då? Madrasserna är ju fastskruvade i ramen så dom går ju inte att flytta hur som helst.

Men nu har jag dammsugit så svetten spruta. Ja tror jag dammsög enbart sängen i över en halvtimme..

Jag var ju nästan gråtfärdig när jag visade Fredrik: 'Det här sover vi på älskling' ...

Nu är ju jag lite pedantisk av mig.. Skulle man kunna tro. Jag ser till att det är fint och rent och städat hemma, men jag är väl kanske inte lika noga med det som inte syns ;)  Men från och med nu så kommer jag aldrig mer skippa att dammsuga bakom sängen när jag städar!!


Haha..  Livet som hemmafru är hårt mina vänner!  

Av Lisa - 29 oktober 2009 17:59

Herre gud va fort den här dagen gick då! Har alldeles nyss varit på (hör och häpna) LOPPIS.. Var mest ute efter en blomlåda till balkongen, men hittade ingen, så ja köpte en.. ja vad ska man kalla det? Man kan ha ljus eller blommor i den.. Som en ställning med tre konformade vaser i olika storlekar.. Svart och vit of course!! De va nice.


Var och bokade en klipptid idag också, så imorgon klockan tolv ska jag klippa mig och göra lite mera slingor! Alltid kul att förnya sig lite!


Känner mig helt tom på ord just nu.. så jag har inte så mkt mer att tillägga..

See ya

    


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards