★ 399 gram ★

Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Lisa - 17 oktober 2009 17:12

Håller på att fixa till mig lite smått inför kvällen. Men jag känner mig inte riktigt på topp idag faktiskt. Ont i magen och lite små hängig.. Men det ger sig nog efter ett par kalla ;)


Har lyckats se båda Falk filmerna nu (som vi hyrde igår) och dom var precis lika bra som vanligt! Man blir så jävla insatt i dom där filmerna så det känns som om man är där själv nästan!


Sitter och smuttar på en liten grogg nu, men jag ska försöka hålla mig mestadels till ölen sen ikväll annars kan det aldrig sluta bra..

Jaja.. nu ska jag sminka mig klart. Ser lite rolig ut för jag sitter här i velour mjukisdress, halvsminkad och halvfixat hår.. Men jag har ju ingen brådska så va fan.. :)


Vi syns på stan  

Av Lisa - 17 oktober 2009 12:05

Snacka om att man börjar bli som en pensionär alltså!

Igår när Idol var slut så satt vi uppe en liten stund bara, sen var vi så trötta så vi gick och la oss. Vi som hade hyrt två filmer som vi skulle se.. Det blev ingenting av.

Vaknade klockan sju i morse och då klev vi upp och la oss på varsin soffa och glodde på den ena filmen iaf.

Klockan är bara tolv och vi har redan hunnit  se film, äta, gått promenad med hundarna, varit på stan och köpt telefon, varit på bolaget, fikat, och nu är vi hemma igen.

Snacka om hög effektiv!

Ikväll blir det lite party och krogen.. Ska försöka att inte bli fööör full (som jag alltid har en förmåga att bli) Ska bara ha kul!!


  


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards