★ 399 gram ★

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Lisa - 14 oktober 2009 19:16

Jahapp.. då har man skickat iväg gubben till nästa jobb då. Han har jobbat i Kramfors nu ett par dagar, och hann bara hem ett par timmar idag tills det var dax att ta bussen till Övik där han ska jobba veckan ut.. Han är så duktig min Fredrik! Känner mig som värsta latmasken jag när jag bara går hemma och han jobbar och sliter! Men men, det ska snart bli ändring på det..

Skönt att vara själv ibland, men när kvällen kommer och man ska lägga sig och sova så vill man ändå ha gubben bredvid sig i sängen :(  Men jag får klara mig.. Har ju min vakthund, mördarkinesen Mini som attackerar alla fula gubbar och våldtäktsmän!!! hehe..


Har haft en riktigt bra dag idag också. Tog en lååååång skogspromenad på förmiddan och sen en tripp på stan på eftermiddan.. Köpte lite grejjer till lägenheten.. (bilder finns på http://femalewickedness.blogspot.com)  Så nu har jag lite högre mysfaktor här hemma!

Sååå mysigt när det är mörkt på kvällarna och man kan tända en massa ljus som luktar gott och bara mysa med en kopp te i soffan!


Nu ska jag föröska luska lite i var jag vill arbetsträna nånstans... think think think... Jag vet fan inget ställe sådär på rak arm.. Känner ingen som har nåt ställe heller, så jag får nog plocka fram telefonkatalogen och kika i Gula sidorna om jag ska komma nån vart...


Trevlig kväll allesammans! Missa inte Greys Anatomi

Av Lisa - 14 oktober 2009 09:39

Har en sån där jättetrevlig träningsvärk i ben, bröst och mage idag... Åååå ja känner mig nästan sjuk när ja har träningsvärk, men det är ett bevis på att man gjort något iaf :)


Sitter här hemma i min iskalla lägenhet och smuttar på mitt morgonkaffe, sitter i telefonkö hos frivården och planerar en lååååång morgonpromenad uppe på remsle i skogen.. Ska bli skönt det! Ganska kallt, men man får klä på sig ordentligt.

Idag har jag ingenting inplanerat utan kan göra vad jag vill av dagen. Så det blir nog en dag i myskläder med lite städning hemma.. Tänkte göra vinter på balkongen och köpa lite ljung och plocka bort stolar och parasoll och sånt.


Ha en bra dag alla!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards