★ 399 gram ★

Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Lisa - 7 oktober 2009 22:22

Det blev ingen höjdare av den här dagen! Har bara varit sur och vresig hela dan och har fruktansvärt ont i nacken och huvet.. Fast jag lyckades iaf träna en halvtimme.. Lite yoga och sånt här hemma bara.

Har precis kommit hem från bowlingen.. Var där med Andreea o spela lite biljard och prata skit, men ja hade sån skalle bank så ja gick hem..

Missade greys anatomi också :( Tur det går i repris.

Känns som om det blir en tidig kväll.. sängen sen vääääldigt ibjudande ut där borta..

Har en dag av städning och tvättning och packning framför mig imorgon.. sååå


 Gooood Nightblink  

Av Lisa - 7 oktober 2009 14:24

Ok nu börjar humöret bli liiiite bättre.. Men Fredrik har fått utstå både det ena och det andra idag.. Ja kan bli ganska spydig när jag är sur, men han vet att jag inte menar att va elak så han står ut med mig :)


Nu har jag precis klippt mig lite grann.. Tackar gud för urtunnings saxar! Annars hade jag fått gå till frisören var och varannan vecka eftersom mitt hår endast tycks växa i tjocklek istället för på längden.. Och ALLT samlas fram i luggen och vill lägga sig över ögonen.. I don´t like it!


Nu blir det strax en runda på stan och en fika med min gravida Andreea...

Av Lisa - 7 oktober 2009 11:21

Kan ju inte klaga på att dagen börja dåligt iaf! Det är ju inte varje dag man startar med att tjäna tusen spänn :)

La ju ut min gamla lur på annons i TÅ och dom började ringa redan vid sju i morse. Så direkt då jag vaknade så var den såld..

Sen tog vi en liten promenad med Mini.. men jag är sååå jävla irriterad idag. Vet inte varför, men det känns som det brinner i huvet snart!! Hatar att må så och inte veta varför.

Men jag hoppas på att det går över snart så jag kan gå ner på stan och ta en fika med Andreea....


See ya later.. Då ja e lite gladare :P


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards