★ 399 gram ★

Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Lisa - 6 oktober 2009 17:31

Jag trotsade förkylningen och bestämde mig för att testa Zumba skivan nr 3.. 'Sculpt&Tone' .. Fy fan va jobbig den var!! Helt blöt i svett är jag! Jag vet inte om det är meningen att man ska köra hela skivan på en gång, eller om man bara ska köra typ en dans varje pass.. Men what the hell, jag körde hela skivan. De blev väl nästan en timme.

Skitkul är det faktiskt! Jag brukar inte handla på Tv.shop men det här kan jag varmt rekommendera!

Fast jag vill inte dansa när Fredrik är hemma för han skulle bara sitta å skratta åt mig, så jag passar på när han är borta... När man har kört några gånger så sitter väl bas stegen bättre och då kanske man kan få lite mer känsla i det och känna att man verkligen dansar, för nu är det mest att bara klara av stegen som är den stora grejen!


Jaja nog om detta.. Nu bör jag nog hoppa in i duschen.. Har lite dåligt samvete för ja har inte varit på nån promenad med Mini idag, men hon får lov att uthärda. Tycker att det är kallt och ruggigt ute idag så..

Imorgon bitti blir det iaf en powerwalk följt av ett yoga-pass med wii fit ;)

Satsar på beach 2010

Av Lisa - 6 oktober 2009 14:29

Ja nu har till slut även jag lyckats bli förkyld..Blä va tråkigt. Det var faktiskt rätt längesen ja var riktigt förkyld sist. Fan ja som skulle träna Zumba idag.. Man kanske orkar ett litet pass ikväll ändå, bara för att få röra på sig liiiitegrann.


Klev upp för typ en timme sen *skäms* men jag var tvungen att ta Tavegyl igår och alla ni som provat det ni vet vad jag menar.. Det är som att bli klubbad alltså. Dom borde fan va narkotika klassad!!

Fick frukost på sängen i morse av min kära gubba <3 Men jag var såååå trött så jag kunde knappt prata. Men jag åt upp och sen däckade jag igen.


Nu sitter jag bara och längtar efter att helgen ska komma, så man får åka iväg till Umeå! Ska bli kul å komma bort hemifrån lite! Och bäst av allt: SHOPPA!!!! :D


Nä nu ska ja ta en ryk och sen kommer jag nog att somna en stund till..  Sweeeeeeeet Dreams Fiz3n


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards