★ 399 gram ★

Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Lisa - 3 oktober 2009 12:37

Ja detta kommer nog inte hända igen inom dom närmsta tio åren! När Fredrik kom hem från gymet så sa han : Kan vi inte gå på stan och se om jag kanske hittar nån vinterjacka?? :O  Nu är Fredrik en sån människa som man måste köpa kläder åt i smyg när han inte vet och han gillar inte att spendera pengar på sig själv över huvud taget. Så jag tog vara på ögonblicket, skyndade mig att göra mig iordning, sen drog vi på stan.

Det blev en jacka, tre par byxor och lite kalsonger.. :O  Tänk att det kan va så kul att hjälpa någon annan att shoppa ibland..  Men jag gick inte tomhänt hem heller.. Ja gick in på nördbutiken och köpte mig ett Wii Fit.. Har velat ha det skitlänge och nu kände jag bara att va faaaan.. Dyrt, men ja tror det kan va värt pengarna.

Så nu kan jag träna både med Wii Fit och Zumba här hemma.. Behöver inget gymkort :)

Körde förresten ett zumba pass i morse och det var riktigt kul.. Tar såklart en stund att hitta rytmen och kopmma in i stegen ordentligt, men det var skitkul faktiskt..

Nu ska jag bli träningsnarkoman :P

Av Lisa - 3 oktober 2009 07:46

Vaknade tidigt idag, vilket jag älskar!! Så nu sitter vi här med morgonkaffet och myser. Ska gå en liten prom med Mini bara, sen när Fredrik går på gymet ska jag köra mitt första Zumba pass.. (vill ju inte att nån ska se haha)

Och som en liten fortsättning på motionen ska jag städa trapphuset.. Som jag egentligen skulle gjort i Måndags, men jag bara skjuter fram det hela tiden.. Men idag är det faan dax!

Ikväll blir det bio!! Myspys.. Har inte varit på bio på ett år.. ochFlickan som lekte med elden vill jag se på bio, inte hemma framför datorn!!!!!

 

Ha en bra dag mina vänner... det tänker jag ha!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards