★ 399 gram ★

Alla inlägg den 24 september 2009

Av Lisa - 24 september 2009 13:43

Varför blir jag hela tiden överöst med motgångar? Den ena efter den andra.. Ja pallar snart inge mer alltså. Kan det aldrig hända nånting bra??

Fick nyss avslaget på kökortstillståndet också.. Även fast jag (som dom sa) inte hade nån spärrtid.. Har inte åkt fast för ett enda brott sedan 2007.. ändå blir det avslag. Jävla skit.. Nä nu får det räcka snart.

Jag kräver inte mycket i mitt liv. Men att iaf få ha hälsa nog att kunna gå utanför dörren och kanske ha möjlighet att ta sig nånstans någongång.. Det kan väl ändå inte vara för mkt begärt, eller?

Nä.. jag kräver bättre tider, bättre mående, bättre liv! Annars vet jag inte vart jag ska ta vägen med mig själv för just nu känns det som jag går under!! :(

 

Gud ge mig sinnesro......


Av Lisa - 24 september 2009 08:07

Äh.. fuck this! Vaknade halv fem av att de klia å klia å klia.. Men ja lyckades ändå somna om ett par timmar till. När fan ska detta upphöra alltså? Ja kan ju inte visa mig utanför dörren när jag ser ut såhär, så jag får väl försöka hitta på nånting att sysselsätt mig med här hemma istället.. :( tråkit som faaaaan är det. Men om ni skulle se mig så skulle ni fatta.. (nej jag lägger inte upp nån bild)

Less less less less less.. Men ja ska försöka hålla humöret uppe och inte vara sur och irriterad även fast jag egentligen bara vill slå sönder nånting!

 

See ya later.. Peace out!!



11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards