★ 399 gram ★

Alla inlägg den 23 september 2009

Av Lisa - 23 september 2009 22:45

Fan vad jag avundas alla er!! Alla er som alltid orkar vara så trevliga och glada. Ni som går på stan och alltid ser lika fräscha och pigga och snygga ut.. Och ni som bara är sådär glada och målinriktade, spralliga och positiva, lyckliga människor..

Fan egentligen tror jag inte det finns en enda människa som är allt detta varje dag.. Men det är ju såklart när man mår bra och känner sig nöjd med tillvaron som man visar sig ute..

Vissa människor verkar bara ha ett sånt enkelt liv.. Allt är roligt och det finns inget som inte är möjligt...

Själv sitter man här med alla möjliga sjukdomar och åkommor och funderar över vad fan man skulle kunna klara av för ett jobb egentligen.. Funderar över hur ekonomin ska lösa sig i framtiden och hur livet kommer se ut om tio år när man bara står och stampar på samma ställe, tar några steg bakåt..... stampar ett tag... ett steg fram.... tio bak.. osv


Vad är hemligheten? Finns det nå knark som jag missat som gör att livet bara blir helt underbart och fantastiskt enkelt att leva?? Isf så kan nån väl vara så vänlig å dela med sig! Skulle gärna vilja uppleva den känslan... >Ta livet med en klackpark<  De vore nice va?


Nä.. nu ska jag tröstäta och fundera över om man vågar sova inatt... Känns ju lite jobbigt om jag skulle behöva vakna och se ut som ett monster imorgon också...


Over and out ---->

Av Lisa - 23 september 2009 17:40

Är så förbannat less på att vara jag just nu! Inte en endaste dag kan passera utan att det ska vara nå skit som händer. Nu har ja suttit på akuten hela dan eftersom det inte gick att komma fram till vårdcentralen.. och när jag äntligen får komma in så kan dom inte hjälpa mig. Ja blir så förbannad! Men ge mig en kortisonspruta så det händer nånting. Fick säga till tp 4-5 gånger att det minsta dom kan göra är väl att skriva ut nåt annat än det där jävla skit Tavegyl som inte hjälper för fem öre... 'Hör av dig om det blir värre'  Ja men DET ÄR VÄRRE! Kan inte bli så mkt värre än såhär. Uppsvällda stora röda fält över hela kroppen.. Ansiktet helt täckt av nässelutslag som kliar utav bara helvete! Det sticker på läpparna och jag har feber.. Så vad fan är värre?? Är det när jag ligger och inte kan andas eller? Äh, fuck sjukvården säger jag bara.. Man ställer bättre diagnoser själv, fixa bättre mediciner utan dom där..

Urs och fy..


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards