★ 399 gram ★

Alla inlägg den 15 september 2009

Av Lisa - 15 september 2009 20:43

God afton! Har faktiskt haft en riktigt bra dag idag.. Fast med det menar jag inte att jag gjort nånting kul.. För jag har städat, tvättat, duschat Mini och grejat en massa...å som vi alla vet så finns det ju andra saker här i världen som är betydligt roligare! Men jag har mått bra och det är guld värt!! Skulle kunna ge min högra hand för att få må bra varje dag!!! Så de så!


Blev lite lat och beställde en kebabtallrik från Diana.. riktigt gott var det. Vet inte när jag senast åt det, så det var på tiden.


Har tagit en liten paus från min andra blogg.. får se hur länge det blir, men just nu har ja ingen inspiration alls.. och det känns som att det börjar bli lite tjatigt med bilder på mig, mini och fredrik varenda jävla dag.. haha.

Men ja kommer väl igång igen när kylan kommer kan jag tänka mig!

Nu ska ja slappa slappa slappa, mysa, mysa, mysa  :)   See ya

Av Lisa - 15 september 2009 13:40

Hade några ärenden på stan, så jag kilade ner och upptäckte vilket otroligt skönt väder det var ute!! Ja älskar när solen skiner, men det ändå är lite svalt i luften.. sååååå skönt! Ja tycker mest det är jobbigt på sommaren. Man kan knappt röra sig utan att börja svettas och huvvaligen!!! Nä, såhär får det gärna vara året om för min del ;)

Tog en sväng in på sportringen och köpte nå mjukbrallor (är en äkta mjukbralls älskare) sen tog ja en sväng med Mini i solskenet!!!

Ska försöka hålla mig vaken hela dagen idag.. man vänjer sig väl, så man kanske inte blir lika trött efter några dagar. (nya mediciner).. Men man sover jäääääkligt gott, spelar ingen roll vilken tid på dygnet det är.


Fick en kallelse idag till Infekt. kliniken i Sundsvall... spännande.. eller nä. Jag är LIVRÄDD att dom ska vilja göra en biopsi... vilket är ganska troligt att dom måste göra. Urs och fy, då måste jag få bli sövd, ja får ju panik!!!! Men det känns ändå bra att få kontakt med sundsvall och kanske få veta lite mer ingående om vad som förssigår i min stackars lever. Det är lixom aldrig nån som vet nåt annars.. Här i Sollefteå kunde dom ju knappt avläsa om jag hade antikroppar eller inte.. Helt otroligt. Och detta är nu 6 år sedan!! Och inte förrän nu är det någon som reagerar..

Fast jag är väl lite skyldig själv också.. har kännts lite 'det man inte vet lider man inte av' för mig, så jag har inte riktigt velat ta tag i det heller. Men nu är det dags.. 


Nä nu väntar tvättstugan på mig :( Fruktansvärt tråkigt men nödvändigt göra... Pöss Pöss

Av Lisa - 15 september 2009 00:50

Nä fy fan.. har helt fastnat i tv spelet alltså.. Men wii är ganska kul när man väl kommer igång.. Det är ju som ett sällskapsspel till skillnad från vissa andra tvspel.. Jaja.

Känner mig halvtrött av tavegylen, men inte så farligt som dom på apoteket ville få mig att tro. Och det har slutat klia!! Tack gode gud!

Fick fingrarna ur ..... och städade trapphuset idag iaf. Men det var inte sååå jävla smutsigt ändå, med tanke på att jag 'glömde bort' det förra veckan :O


Mini sitter här och tittar väldigt konstigt på fredde när han spelar boxning på wii.. Hon undrar nog va fan det är som försigår här :)

Nä nu blir det lite kvälls/nattfika och sen är det sängen som gäller.. Måste försöka ta mig upp på en powerwalk imorgon.. Känner att jag legat på latsidan alldeles för länge nu och det är inte bra!!!

Sååå mycket intressant hade jag att skriva idag. hohoho.. Nä.. peace out


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards