★ 399 gram ★

Alla inlägg den 13 september 2009

Av Lisa - 13 september 2009 17:31

Har bloggat lite på http://femalewickedness.blogspot.com idag eftersom de va totalknas med den här sidan imorse.. Så om ni undrar va ja snackar om nu så kan ni läsa där om vad som hände igår.


Har iaf varit på sjukhuset nu och tagit stelkrapsspruta och lagt om såren lite bättre. Fick antibiotika också så att vi inte åker på nån infektion.. Jag har ju inte direkt de bästa immunförsvaret och mamma hon hade inte ens tagit nån stelkramps spruta sen hon var bebis, så hon behövde den verkligen!! Men nu är man skyddad i 30 år till iaf, så nu behöver man inte oroa sig över det nästa gång man får ett djupt sår..


Nu har Fredrik kommit hit också iaf och han var ju lite skadad han också. Han hade lyckats såga sig i benet med motorsågen, så mamma fick lägga om honom också.. Men det var inte så jättedjupt, så det behövs inte några stygn.. Värsta otursförföljda familjen!!

Nu ska vi strax äta älgstek och kantareller som Fredde hade med sig från Gustavsnäs.. Ska bli riktigt gott!!



11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards