★ 399 gram ★

Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av Lisa - 19 augusti 2009 15:29

Fick så jävla ont i magen..sen spydde jag :( blääää.. magsjuka är inte direkt nån hit.. men ja vet inte.. Det kan ju vara nåt olämpligt man fått i sig bara. Får inte smitta Fredrik som ska iväg å jobba imorn!

För övrigt är jag skitsne på videoteket. Kommer dit och ska hämta ut ett rekommenderat brev som Fredde fått.. och eftersom han inte har nåt leg så skulle jag legitimera honom.. Men NEJ.. de gick inte.. HALLÅ?? På banken kan ja legga vem som helst och dom kan tömma sina bankkonton på hur mkt pengar som helst.. Men ja kan inte legga honom så han får hämta ut ett ynka litet brev eller vad det nu är.. Sååå löjligt.

Men vi går tillbaka ikväll då det kanske är nån annan som jobbar där som vet vilka vi är. Ja mena, vi är där minst en gång om dagen så det vore ju ganska idiotiskt av oss att göra nåt slags bedrägeri där lixom..

Jaja.. Life is a bitch

Av Lisa - 19 augusti 2009 10:06

Gooood Morgon :D verkligen! Det är inte varje dag det händer, men idag vaknade jag med ett leende på läpparna! Så jag drog i mig mitt morgonkaffe och sen gick jag Nipleden.. Förvånad över mig själv för jag brukar alltid nobba då Fredde vill dra med mig på den där djävulska leden, men idag kändes det inte ens som en utmaning!  Skönt som fan.. Var väl lite extra motiverad också för jag ställde mig på vågen hos mammzen igår och det var inte direkt vad jag hoppades på när jag tittade ner.. Nä, skärpning med allt jävla godisätande!! (har sagt det ett bra tag nu, men nu jävlar)


Igår fick jag en massa brev från olika inkassobolag, och i vanlig fall brukar jag bara slänga dom utan att ens öppna dom.. Men nu kom jag på en ny grej. Jag öppnar dom, skriver tvärs över hela räkningen 'Bestrider skulden' sen skickar jag tillbaka den till dom.. 

Få väl se vad dom säger om det.. För de mesta av skulderna handlar om typ tidningsprenumerationer och sån skit.. Vadå, jag kan beställa en prenuneration i DITT namn om jag vill, man lämnar ju aldrig nåt personnummer. Så det kan i stort sett vara vem som helst som beställt dom där grejjerna.. Därför tycker jag att jag kan bestrida!  ;P

Och hädanefter ska jag alltid svara när dom ringer från inkassobolagen och så ska jag säga åt dom att jag inte vet vad dom pratar om.. För i ärlighetens namn så har jag ite en aning om vad alla skulder kommer ifrån.


Skitsamma, nu ska jag sminka mig lite och sen gå på stan och köpa en ny färgpatron till fotoskrivaren!


   Seeeeee youuuuuu


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards