★ 399 gram ★

Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Lisa - 13 augusti 2009 20:09

Det blev en ganska seg dag det här också.. Men det blev en promenad imorse iaf. Sen tog jag en liten sväng på stan för att träffa andreea som är hemma och hälsar på.. Satt på Lilla cafe´t (som vanligt) och surrade lite med Linn och Andreea  sen bar de av hem igen.

Dom försökte få med mig på hörnan ikväll, men jag backar.. Är alldeles för trött så jag sparar på krafterna..

Så resten av dagen har jag enbart suttit framför tvn, plockat lite här hemma och varit allmänt slö.. Och jag får väl påminna mig än en gång att man får ha slödagar!

Sitter och kollar på Anna Skipper nu och suget efter godis försvann helt plötsligt.. haha. Men fy fan vad vissa människor kan stoppa i sig alltså!! Där ligger man fan i lä alltså! 21åriga tjejer på typ 140kg.. heeelt skruvat ju!


Nä, ska ligga här och vara slö ett tag till, sen blir det en Minipromenad innan ja lägger mig.. Har bestämt att ja ska lägga mig tidigt som fan idag.. Fråga mig inte varför, men så är det ;)

Av Lisa - 13 augusti 2009 09:05

Äntligen! Vaken i normal tid, redo för powerwalk! Känns skönt. Har iofs inte tagit mig iväg än, men kaffet är snart uppdrucket och träningskläderna är på, så nothing can stop me!

Solen skiner och jag har bestämt mig för att skina med den idag. Orkar inte vara på dåligt humör mer, det är fan inte roligt!

Såg en rolig film igår 'The Hangover'.. Den var faktiskt ganska rolig.. Ni vet, dom som ska ha svensexa och vaknar upp på hotellet på morgonen med en tiger i badrummet.. Sen ska dom försöka luska ut vad som har hänt eftersom ingen av dom kommer ihåg ett skit..


Nä nu är det dax att sticka ut känner jag. Kommer nog med ett till inlägg ikväll om jag känner mig själv rätt


                    ¸.•*¨*•.¸¸.•*¨*•.¸¸.•*sooo see you later¨*•.¸¸.•*¨*•.¸.•*¨*•.¸


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards