★ 399 gram ★

Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Lisa - 11 augusti 2009 17:32

Efter en massa chips, en M påse och en halv kebabrulle känner jag att humöret sakta men säkert börjar vara på uppgång.

Jag hatar verkligen att vara en surpuppa!  Jag vill va glad och må bra, inte vara irriterad och bara hålla mig undan..Det är lixom inte riktigt jag.

Har bara haft känslan av att det har hänt något, eller att något ska hända.. Hela dagen har jag haft den känslan, och då är det ingenting som funkar.. Då är det ryggläge på soffan som gäller tills det går över.. Va löjlig man kan vara ibland va?


Nu har jag äntligen lyckats komma in på TimePool sidan. (där man anmäler tillgänglighet när man är vikarie).. Felet var att dom hade reggat mig på fel personnummer, så det var iaf inte jag som var dum i huvet.. :O

Känns jävligt skönt att börja göra något igen. Har gått hemma alldeles för länge nu.. *En spark o arslet*

Fredrik börjar också få lite ordning på saker och ting och allt går åt rätt håll. Så nu ska vi fan se till att inte sabba det här!

Nu är det bara körkorten som fattas, och jag väntar spänt på att få ett besked nu när sommaren börjar närma sig sitt slut :)


Nu: slappa framför Tvn och jäsa maten

Sen: Dra å kolla på film hos Linus&Therese....

Av Lisa - 11 augusti 2009 12:58

Nä jag mår faktiskt inte nå bra alls idag.. Varken i kroppen eller i huvet.. Vill bara dra nåt gammalt över mig och ligga och sura hela dan.

Har iaf lyckats göra det jag planerat.. dvs morgonpromenad med Mini, och trappstädningen.  Så nu tänker jag gå i ide resten av dagen.

Så nu vet ni varför det inte går att få tag på mig idag, mina vänner !!!

Men imorgon är en ny dag med nya friska tag och förhoppningsvis ett strålande humör!


        ¸.•*¨*•.¸¸.•*¨*•.¸¸.•*Catch u on the flipside¨*•.¸¸.•*¨*•.¸.•*¨*•.¸



11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards