★ 399 gram ★

Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Lisa - 9 augusti 2009 12:13

Kan erkänna att jag känner mig en aning mör idag! Men trots det klev vi upp vid halv tio och städa färdigt Mårtens lägenhet. Städat, renbäddat, diskat osv. En bra bröllopspresent tyckte vi! Så vi hoppas dom blir glada när dom kommer hem.

Vi va ju tvungen att köpa nya kläder igår, för vi tyckte inte dom vi hade dög för ett bröllop. Så jag köpte en klänning på HM . Jag i klänning! Det är inte varje dag det händer. Fredrik köpte nya snygga diesel jeans o en tröja.. Ja köpte en sjal på JC också.. Men sen blev vi stressade och sprang nästan hem för att fixa till oss.. Hade egentligen kunnat strosa runt där och kika i alla affärer hela dan, men det får bli en annan gång.

Det var sagt att vi skulle åka vid ett, men det blev inte förrän typ halv tre eller nåt, så vi var färdiga en bra stund innan skjutsen anlände.. så vi stressade helt i onödan (som vanligt)

Bröllopet var iaf jättefint. Det blir ju så mysigt när det är tomhus., och solen skiner! I kyrkan är det så stelt och pampigt på nåt vis.. Nä, utomhus is the shit!

Framåt kvällen kom det jävligt mycke mygg, så jag har väl typ en miljon bett eller nåt. Men 'bartendern' i den lilla utebaren hade rustat upp med myggspray, så när jag köpte ett vinglas så fick jag benen sprejade på köpet! Det ni!

Sen blev det dans och fylla och hela baletten! Ja ni vet hur det brukar se ut.. Hade skitkul faktiskt, både jag och Fredrik!

Mini fick en ny kompis också. En liten toypudel pojke som hette Ozzy.. Sååå jäkla söt!! Jag blev så sugen att skaffa en igen!


Men nu är vi back home och jag ligger på soffan och tänker inte röra mig ur fläcken på hela kvällen!!! zzzzznark




           ¸.•*¨*•.¸¸.•*¨*•.¸¸.•*Peace Out¨*•.¸¸.•*¨*•.¸.•*¨*•.¸






11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards