★ 399 gram ★

Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Lisa - 2 augusti 2009 17:58

Pust! Den här dagen har helt och hållet gått åt till städning.. Först var det trappstädningen sen tyckte ja det var lika bra att städa lägenheten också när man väl var på hugget.. Slutade med en storstädning, tvättning och passade på arr frisera Mini lite grann också.

Nu har vi precis varit på en bergsbestignings powerwalk som jag haaaatar! Men som Fredrik alltid säger när han tvingar upp mig för backen: Du kommer tacka mig sen!

Har ett mål att komma under 70kg.. Alltså det är så sjukt! Jag har faktiskt vägt över 80kg. (förra sommaren när jag var på korpberget) Men det gick ganska snabbt att gå ner när jag kom ut.. Men jag kommer bara ner till 70. Sen står jag där och pendlar mellan 70-72 hela tiden och det är sååååå störande!

Men bara jag slutar med mitt jävla godisätande på kvällarna så ska jag nog lyckas.. Och såklart att Fredrik fortsätter tvinga mig upp för backarna! ;) 


Kolla in bilderna ja hittade på Mini när hon är liten plutt då!! såå söt  http://femalewickedness.blogspot.com



Av Lisa - 2 augusti 2009 09:21

Fasen va länge jag sov då! Egentligen är det ju inte hela världen, men det var ju bara det att jag hade planerat att vakna tidigare så jag med gott samvete kunde sitta och slappa en timme innan morgonpromenaden.. Vilken tönt man är :P

Jaja. Ska svepa en kaffekopp och suga i mig en röd Prince sen bär det av ut i solen, som fortfarande skiner ;)


Ska försöka bli  lite mer aktiv med kameran igen, som jag var förut. Det är bara det att jag lessnat på det (precis som jag lessnar på ALLT)  Men det är ju faktiskt kul i efterskott att ha en massa bildbevis på allt man har gjort, så man inte glömmer ;)

Bilderna finns som vanligt på http://femalewickedness.blogspot.com


:*


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards