★ 399 gram ★

Alla inlägg den 31 juli 2009

Av Lisa - 31 juli 2009 23:10

Tjo! Efter alla morgonbestyr var avklarade så kom vi på att det var för jävla längesen vi var hos mammzen. Så hon kom och hämtade oss.

Har haft en riktigt mysig dag.. Med alla vovvar, en massa tok och skratt som vanligt i det här släktet.. har tvättat mammas bil också.. Sen blev det öl och grillning ute på gården..                                          
                              (bilder finns på http://femalewickedness.blogspot.com )

Nu sitter vi och tittar på Den Perfekta Stormen!! Sen blir det sängen! Börjar få en satans träningsvärk i röven efter min power powerwalk i uppförsbacke i morse.. Svettigt värre!!


See ya

Av Lisa - 31 juli 2009 06:53

Å fyyy vilken svullokväll det blev igår! Hallonpaj, ostbollar och självklart favoriternas favoriter: M .. och en massa film. Men va fan, man lever bara en gång!

Pensio-varning på mig känner jag, som är vaken den här tiden även fast jag inte har en enda tid att passa..


Pratade med Umeå-sjukh. igår också.. Dom hade fått provsvaren iaf. Och levervärdena hade gått ner från 4.3 till 3.0 så det var ju en förbättring iaf!

Det är garanterat för att jag hållit mig helt borta från alkohol. Annars brukar jag ju ta ett glas vin på kvällen litte då och då. Kanske dricka dågra bärs på Lördagkväll och så.. Men min stackars lilla lever verkar ju inte klara av det, så jag får helt enkelt lägga alkoholen på hyllan. (ett tag iaf ;) 

Tycker dock att det känns ganska surt nu när det är sommar och allt.. Så fort solen tittar fram så vill man ju bara sprätta en kall. (men det är bara för att jag vet att jag inte kan)

Jaja, nog om detta nu....


Ska strax ge mig iväg ut på en powerwalk, men måste först få i mig minst 2 koppar Java ;)


Seee ya! glöm inte min andra blogg om du är mer intresserad av bilder och sånt ;) http://femalewickedness.blogspot.com


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards