★ 399 gram ★

Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Lisa - 7 juni 2009 18:15

Check THIS out! Gjorde dom idag av tapeter och några gamla tavlor.. Helt ok resultat för en amatör som jag! Får väl se om dom passar någonstans i nya lägenheten sen då..


Känner mig helt slutkörd just nu fast ja typ inte gjort nånting idag.. Eller jo jag har ju hållit på å rensa å grejja, men de känns som om ja blivit överkörd av en bulldoozer.. Så nu ska jag ägna resten av kvällen åt at slappa, titta på Gossip Girl och fila naglarna...


Puss

Av Lisa - 7 juni 2009 12:51

Nu jäklar har det hänt grejer här i lyan. Ja så nu får ja sitta här i tre veckor och inte ha nåt mer att rensa ut!  Ganska skönt faktiskt. Då kan jag ägna min tid åt möbelrenovering och trevliga nyköp! :) I Like!


Har nyss ätit lunch. Min supergoda ugnsfisk med creme fraiche och västerbottens ost. Alltid lika gott!


People think that fuck is funny

Some people fuck for money

If you think that fuck is funny

Fuck your self and save the money




When your soul is bleeding
Light slowly fades away
Until all that you are seeing
Is a spark with darkness chained
That spark will never die
Although it may seem dark
If you ever sink this deep
Find that precious spark

  
Av Lisa - 7 juni 2009 09:19

Idag känns det fan inte bra! Vaknar med en värkande axel, näsblod och feber. Haltar med mina värkande fötter och mitt uppsvällda knä in i köket och vräker i mig alla mina mediciner.  Shit, jag har nog mer piller på morgonen än vad pensionärerna på hemmet har. Tragiskt men sant.

Jaja.. Får väl ta det lugnt idag. Men oftast så brukar det kännas bättre efter jag varit vaken några timmar. Så jag håller tummarna för det.

Har ju planer på fortsatt rensning.

Testade en grej med våran fula Bokhylla igår också..och det jag hade tänkt kommer nog funka! Det där som är grönt gick att ta bort. Det satt fastlimmat på en tunn pappskiva. Så jag tog loss dom och i morgon ska jag köpa en snygg matchande tapet och sätta på pappskivorna istället. Sen måste jag självklart fräscha upp färgen på resten av hyllan ockskå. Och överdelarna ska jag inte alls ha. Tänker bara använda mig av nederskåpen.

Ska bli kul å se om  det blir så bra som jag har tänkt eller om det bara blir ett enda pund projekt! hihi


Fredde tog en prommis med Mini så ja behöver inte oroa mig för det heller på ett tag. skööönt. Kaffe, cigg, slappa... Sen ska ja sätta igång!  XXXX


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards