★ 399 gram ★

Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Lisa - 6 juni 2009 23:11

Brukar du komma i tid:  Kommer alltid för tidigt!
Vad hade du i din mun senast: Filjmjölk och kanel.
När mår du bra:  När jag känner mig behövd.
Hur känner du dig nu: uttråkad och trött
Kan du laga mat: ja det är väl klart!
Vad pluggar du: livets hårda skola.
Vad tycker du om fötter: hatar fötter!
Är du smart: Ja i vissa sammanhang..men ibland kan ja nog vara riktigt jävla puckad också.
När och varför grät du senast: För ett par veckor sedan.. För att jag kände mig ledsen och behövde gråta.
Var det pinsamt att svara på det: Nej varför skulle det vara pinsamt?
Din favoritdryck på morgonen: KAFFE!
Är du nöjd med ditt liv: Både ja och nej. Det är bättre än det varit förr, men det kan fortfarande bli bättre och jag har mycket kvar att bygga upp innan jag kan säga att jag har ett 'normalt' liv..
Har du tråkigt just nu:  Annars skulle ja inte sitta o fylla i den här listan.
Vad gör livet värt att leva: Kärlek
Vad i livet ångrar du: Ångrar inget, det går ändå inte att ändra på det man har gjort..
Är du musikalisk: ja de kan du ge dig fan på att jag är.
Är du bortskämd: nej verkligen inte.


Din första!
Operation: har aldrig opererat mig.
Första piercingen: 3år tror jag.(öronen)
Första bästa vän: min storasyster emma.
Första priset: åå kan de va nått mini wasalopp med dagis eller nåt.
Första sporten du började på: ridning
Första husdjuret: helt sjukt, men en vandrande pinne.
Första pojkvännen: Marcus hette han.Första fyllan: 13 eller 14 var jag nog..Ä nu får det fan räcka. Nu har ja iaf lyckats döda några minuter av min tid. Och DIN haha :)  Puss Puss

Av Lisa - 6 juni 2009 20:31

Såg en sååå sjuk film nyss.. Från början va den bra, spännande och man var bara tvungen att hänga med. Men sen blev den heeelt skruvad och jag höll fan på å spy! Blev kraftigt äcklad, både ja o Fredde..  Så om du gillar skruvade filmer så se:


Precis hemkommen från en bergsbestigning.. Först brant backe upp+79 trappsteg och sen ett par kilometers PowerWalk.. Så nu har man förtjänat en film till.

Killshot med Mickey Rourke blir det...     Have a nice..

Av Lisa - 6 juni 2009 17:55

Av Lisa - 6 juni 2009 16:43

6 juni- Sveriges nationaldag och Olivias födelsedag! Grattis!

Fick en riktig frukost med chokladtårta och kaffe uppe hos pappzen.. Mycket nyttigt (säger nog ingen bantningsmetod)!!


Men var är solen? Var är sommaren?  Drog en sväng ut på en fisketur, men det blev ett stort fiasko. Vinden tog i och regnet hängde i luften.. Bitande kyla (nu överdrev jag) och endast en fisk på kroken. Den stackars fisken drog min bror upp så han hade något att skryta om hela vägen hem!


Har haft möte med hyresvärd idag och nu är det spikat att det blir flytt 1 juli! weehooo! Fick knepa och knåpa och göra lite överenskommelser ang uppsägningstider och dubbla hyror, men i slutändan blev alla nöjda och glada!


Ha en trevlig nationaldag! Själv låssas ja inte om det.. Man är ju inte som norrmännen precis ;)


Female Wickedness


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards