★ 399 gram ★

Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Lisa - 3 juni 2009 20:57

Jag har så mycke planer och ideér på nya lägenheten! Min hjärna har varit en riktig ide´spruta idag!!

Ska måla och bygga om lite möbler, göra om tavlor mm.. Vet inte vad jag fick alla ideér ifrån helt plötsligt, men det är nog bäst jag skriver ner allt innan jag glömmer bort det och blir mitt 'gamla vanliga jag' igen ;)


Tog ett avslappnande bad nyss, men det resulterade bara i att jag nu känner mig väldigt febrig och huvudet värker ännu mer än innan!

Trots detta så tog jag fram klippmaskinen och trimmade Mini litegrann, och det gick riktigt bra!

Hon brukar skrika och sprattla som en galning, men nu var det nästan som om hon tyckte att det var mysigt.. Sen fick hon en liten dusch efter det också, och nu sover hon som en liten bebis!


Imorn är det min tur att klippa mig! :)  Tänkte att ja skulle fråga min granne om hon vill vara hundvakt medans, för ja ska träffa övervakaren (för sista gången) direkt efter.. Det blir lite länge för lilla Mini som inte är van..


Jaja.. Nu är det Greys Anatomi som gäller, sen tror jag att ja ger upp och hoppar ner i snark lådan..


Puss & Kram

Av Lisa - 3 juni 2009 12:31

Drog en repa på stan.. Egenligten skulle jag på banken, men jag backade när jag såg kön av pensionärer. Jag klarar inte av att stå i kö utan att bli förbannad. (min stora svaghet)..

Så det slutade med detta .. Det var ju REA så jag bara kände hur de brände i mina shoppingnerver.. :P  

Den där BHn är en 'seamless'.. Så jäkla skön att ha på sig. Känns nästan som att man går omkring utan.. Att rekommendera!

 Mini fick vara ensam hemma och jag tror att det gick riktigt bra den här gången. Men det var nog för att hon inte märkte då jag gick..

Så jag får fortsätta träna henne på det viset.

Träffade Linn och tog en kaffe med henne och hennes mamma också.


Nu har jag bryggt en stoor kanna kaffe för Per och Emma ska komma förbi och hälsa på en sväng snart.. Tänkte bjuda dom på en släng av min trevliga förkylning :P


C U

Av Lisa - 3 juni 2009 08:02

Den där tuppen jag brukar kliva upp med.. Han har nog sagt upp sig! 

Inte för att jag kan påstå att jag sovit oförskämt länge idag heller, men....


Det enda jag kan komma ihåg av den tidiga morgonen är:


Väckarklockan ringer. Det är jag som stänger av den.

Jag sätter mig yrvaken upp på sängkanten och tittar på telefonen.. Suck.. Klockan är fem.

Jag ställer mig upp och haltar med värkande ben och svullna fötter in till köket..  Huvudet bultar och näsan är täppt.. Fy fan vad sjuk jag är!!!

Urs.. Jag trycker igång kaffebryggaren och skyndar mig tillbaka till sängen och gömmer mig under täcket..

Jag hörde inte ens när Fredde åkte, så jag måste ha somnat om direkt..och ganska hårt dessutom..


Igår blev det Tacos till middag. Fan va gottit det var! Fast jag som föröker att inte äta så mycket kolhydrater kunde ju inte äta det som är godast. (brödet).. Fast jag tog ett bröd ändå (fullkorn).. Lite måste man fuska annars blir man galen :P


Nä nu ska jag ta mig lite frukost... Efter tre koppar kaffe så känner jag att jag nog håller på att vakna till liv!


Peace out babes!



11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards