★ 399 gram ★

Alla inlägg den 29 maj 2009

Av Lisa - 29 maj 2009 21:13

Tycker de är så jobbit att hålla på med bilder på den här bloggen, så jag har startat en 'bild-blogg'.. Så om nån är nyfiken på bilder i fortsättningen så kommer det finnas på http://femalewickedness.blogspot.com   Där kan man skicka sina bilder direkt från Picasa till bloggen. Perfekt!!


Så in å kika där lite då och då! Kanske inte uppdateras lika ofta som den här bloggen, men åtminstonde ett par tre gånger i veckan ska ja försöka lägga upp nya bilder ;)

Av Lisa - 29 maj 2009 15:31

Ja vi fick lov att åka hem för Fredde blev så dålig. Så nu ligger han här och snörvlar o snarkar och jag dricker i förfäran mitt ingefärs the så ja inte ska bli sjuk.. Vill ju bara få cellgiftsbehandlingarna överstökade, men om ja är förkyld så får jag inte..


Men de va rätt skönt å komma hem också, det är ju ändå så tråkigt väder nu så man vill ju inte ligga ute precis..

Nu ska ja föna håret o greja lite. Kom just ur duschen.. C U

   

Av Lisa - 29 maj 2009 09:41

Vaknar på helt fel sida. Stapplar mig ner för trappen med mina värkande fötter för att se om Fredrik är vaken. Han tittar upp med rödsprängda ögon, snörvlar och säger: Kom idte hit, ja är förkyld, det är sydd ob bej!  Så ja stapplar vidare och lägger mig nånstans och somnar om.. För att sedan vakna och känna mig arg som ett bi och hacka på alla som kommer i min väg.

Jag är ofta så på morgonen, men med frukost i magen och efter jag fått min morgoncigg och mitt morgonkaffe så är allt som det ska vara igen.


Har nyss varit på en minipromenad i skogen med Nellie, Fredrik och alla hundarna.. Och snart kommer Mormor och Moster och Lill Kusinen Alex som blev ett år igår.


Dagens

Dagens humör: Sur och irriterad
Dagens mående: lite trött och sliten
Dagens borde: dricka minst 2 liter vatten enl. ordination.. haha
Dagens frisyr: sov frilla än så länge
Dagens klädsel: linnebyxor och svart tubtop
Dagens planer: umgås med släkten o leka med små barn
Dagens vill ha: glass med nougatsås :P
Dagens längtan: Min nya lägenhet!!!!
Dagens fundering: när ska man orka börja joba igen då tro?
Dagens beroende: cigg, kaffe, sol och dator
Dagens tråkigaste: ont i magen
Dagens tidning: http://allehanda.se
Dagens låt: Heartshaped glasses




11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards