★ 399 gram ★

Alla inlägg den 23 maj 2009

Av Lisa - 23 maj 2009 12:02

Hallåj! Det blev en tripp till den årliga masknadsmässan igår. Får verkligen barndomsminnen när ja går där och tittar. Samma människor, samma knallare, samma saker.. Heliumballonger, munkar och sockervadd.

Tror inte jag har varit där på säkert tre fyra år faktiskt. Som vanligt köpte ja typ ingenting heller. En scarf, ett par munkar och en liten leksak till Mini. Sen var det klart.

Vi skulle åka och fiska och grilla, men vädret blev ju så ostabilt så det blev en pizza och några bärs med Per och Emma hemma hos oss istället.

Jag drack 2 öl och två glas vin, och idag är jag heeelt död. Sjukt men sant! Jag säger ännu en gång: JAG SKA INTE DRICKA ALKOHOL!!

Men så mycket mat som jag åt igår har jag då fan inte ätit på länge!

Pizza, kladdkaka, godis mm.... jag kände verkligen att jag höll på att sprängas!! Haha.. Men ibland måste man!


Vaknade för en stund sen av att Fredde undrade om ja ville ha kaffe! Han hade städat undan, diskat och bryggt kaffe! :)  Mys Pys!

Få se om man orkar hitta på nåt idag..

För övrigt är ja grymt nöjd med Spotify! Sjukt bra att ha faktiskt! Tack Linn ;)


Puss på er


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards