★ 399 gram ★

Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Lisa - 20 maj 2009 22:01

Ja nu har ja färgat håret...men de blev inte riktigt så som ja tänkt, men det får gå ändå.. hmmm

Har varit på ungdomsgården här i stan å ätit grillat nu på eftermiddan.. Dom trodde de skulle bli mycke folk men regnet talade för sig själv. (Fredriks övervakare jobbar där, och Fredde hade samhällstjänst där förut, de va därför vi gick dit.. Vi vet att vi är för gamla hehe)

Det var DJs där och allting, så jag hoppas dom fick dit lite mer folk framåt kvällen.


Fredde ha snöat fast på att vi ska köpa en till hund. En Mexikansk nakenhund den här gången. Vi få se.. Det får bli efter flytten isf.. Men så här kan dom se ut:

 Ståtlig på nåt vis.

Bilden kommer från: http://www.vovve.net ..


Nu ska ja äta en glass och surfa runt lite och kolla på inrednings sidor. Är eld och lågor nu inför flytten! Vill ha ALLT nytt.. Men det har man ju inte råd med :(


 

Kolla in alla nya bilder på Mini på hemsidan http://minis.zoomin.se/A91978

Av Lisa - 20 maj 2009 13:42

Fan va nice! Pratade med grann tanten och hon ska flytta från sin lägenhet. (under oss).. Så ja ringde hyresvärden, och vi får ta den!!!!!!!!!

En tvåa med nyrenoverat kök och badrum! Fan va skönt det ska bli!

Och så slipper man tömma förrådet eftersom det är i samma hus ;)

Jag ha redan börja planera möbelinköp :)

Weeeeeho!!!  Jätteglad är jag! Ska bli najs å slippa mögel i badrummet och sovalkoven som man knappt kan stå rakt i!!


Fan va jobbigt det blev med åskan och strömavbrottet idag. Var ju på stan och skulle på banken, men hela stan stängde.

Det var som på film, när det är nån naturkatastrof eller nån alien utanför eller nåt. Alla stod innanför dörrarna på gallerian i mörkret och haglet bara öste ner.. haha


Nä nu måste ja fixa lunch! Ha nyss kommit hem från sjukhuset.. Var och lämnade några prover. Tur att dom har reservström på det stället iaf!


See ya

Av Lisa - 20 maj 2009 08:27

Godmorgon mina vänner! Jag lider av dåligt samvete idag. Skäms på mig, jag sviker min stackars kropp! haha. Näää nu ska vi inte vara så dramatisk här, men ja blev så förbannat sötsugen igårkväll så ni kan aldrig gissa vad jag gjorde...

Jag gjorde kaksmet! Ingen kaka, bara smet! Jag blir äcklad bara jag tänker på hur sött det var! bläää. Sen kom Fredde hem och då sprang han och köpte mina favvogodisar M (med jordnöt) och så åt ja typ en hel påse sånna... Vet inte vad det blev för fel på mig, men ja ska säkert ha roliga veckan eller nåt sånt spännande.


Dagens lunchtips: http://recept.nu/1.298123/kocklandslaget/huvudratter/kyckling_fagel/kalkon_tonnato_med_kronartskocka_oliver_och_tomat

Det här tänker då jag äta iaf! Såg på morgon tv igår och blev så sugen på att prova!!


Nu kom darling med kaffe latte :) Så nu blir det kaffe och cigg.


Ut och njut i det fina vädret nu och sitt inte vid datorn hela dagen!

 P.s Är det bara jag som tycker att det vore roligare om man fick lite mer kommentarer i bloggen? Ok alla kanske inte vill 'avslöja' sig. Det är ju lite kul att snoka också.. Men jag ska iaf börja skriva kommentarer åt mina vänner (om det finns nåt att kommentera) Så watch out bitches ;)


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards