★ 399 gram ★

Alla inlägg den 19 maj 2009

Av Lisa - 19 maj 2009 20:55

 Kolla din mobil.

1. vilken färg har din mobil?
SVART
2. när köpte du den?
KÖPTE?
3. vad är det för märke?
NOKIA NÅNTING..
4. vem ringde du senast?
MAMMA
5. vad står det i de senaste sms:et?
"OK,JA MEN DET KAN VI GÖRA. JAG SKA KLIPPA MIG IMORGON. HUR SKA JAG KLIPPA MIG?
6.ungefär hur många sms har du i din inkorg?
36
7. vad heter kontakt nr 12 i din kontaktlista?
BILKOLL

Kolla din dator.

1. vad heter din användare?
FISAN
2. vad har du för bakrundsbild?NÅ SKUMT LILA MÖNSTER
3. vilken/vilka är din favoritsida på nätet?
FB, BLOGGAGRATIS, ZOOMIN, BLOCKET, ALLEHANDA OCH SJÄLVKLART MIN BIBEL:FASS
4. är du medlem på bilddagboken?
JA, MEN JA KOMMER INTE IHÅG MINA INLOGGNINGSUPPGIFTER
5. hur ofta sitter du vid datorn?
ALLDELES FÖR OFTA
6. är din dator bärbar?
OF COURSE

Gå in i ditt sovrum.

1. vad är det första du ser?
FOTÄNDAN AV SÄNGEN..
2. hur städat har du på en skala 1-10?
8 TYP
3. har du något på väggarna?
JA.. NÅGRA TAVLOR OCH FOTOGRAFIER
4. vad ser du om du tittar ut?
HUSET MITT EMOT, TRE PILTRÄD, BILAR, TAKET PÅ PIZZERIANS UTESERVERING
5. har du bäddat din säng?
NEJ MEN FREDRIK HAR GJORT DET.. HAN SOV LÄNGST ;)Sånt här kan man ju alltid roa sig med medans man kollar på Desperate.. om man som jag är dampig och inte kan koppla av och BARA kolla på tv..

Av Lisa - 19 maj 2009 18:44

Av Lisa - 19 maj 2009 16:38

Blev bara såå jäkla sugen på att köpa nåt.. Men inte kläder! Det har jag sååååååååååå mycket av redan, så ja skulle kunna starta en egen liten seconhand butik.. Vissa kläder har ju till och med prislapparna kvar.. Hade en period då ja inte kunde låta bli att handla.. Är det då man är shopaholic kanske :P  ??

Hur som helst.. Ja köpte nya gardiner.. Fanns inte en enda snygg gardin på Jysk.. så jag gick till dyr affären 'Ditt Hem' .. Fasen va mycke snyggt det finns där!! Köpte iaf gardiner.. Dom kostade typ en miljon, men dom var extra långa (2.90) så ja kunde göra ett par dukar av det som blev över efter jag klippt av dom.. Så det var väl värt den där slanten då.

Fast jag måste erkänna att det sved liiite i plånboken..


Nä nu måste jag fixa middag! Är ju vrååååål hungrig!


Puss på er



Av Lisa - 19 maj 2009 10:23

Fan va jag är KASS på allt när det gäller data! Har varken kunskap eller tålamod till nånting!

Nu ha ja suttit ett tag med HTML-koder, annonsering osv. Men ja orkar inte ta in allt i skallen! Ja ser ju vad jag läser, men jag fattar inte!

Heeeeeeelt nollställd!! Jaja..

Tur det finns enkla sidor som denna :P


Har varit vaken sen halv sex nu men jag har inte ens lyckats klä på mig än, så nu får ja fan skärpa mig.

Måste på apotekt och hämta Ritalina!!

See ya



 

Av Lisa - 19 maj 2009 07:28

Vaknade halv sex av att Mini ville ut..och kände direkt att jag hade feber  :(

Släppte ut hunden och sen slet jag upp gubben ur sängen..haha. Tyckte att jag hörde någon stöka omkring på vinden. Vi har en ventil i vardagsrummet som går direkt in till vinden. Så han fick kliva upp och kolla.. Men det  var ingen där. Jag fattar fortfarande inte vad det var som lät. Det kanske är jag som håller på att bli galen.

Har självklart inte kunnat somna om heller, så ja har ätit mys frukost för mig själv och stökat på lite i köket.. Nu sitter ja här m en kaffekopp och svettas som en gris. (febern håller på att gå ner)


Vet inte riktigt vad man ska hitta på idag, men det blir säkert en ganska stillsam dag.. Kroppen säger det, men huvet säger annat.


Dagens filmtips:      Vi såg den igår och den var jäääävligt gullig! Ni måste bara se den!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards