★ 399 gram ★

Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Lisa - 18 maj 2009 21:28

Fan vad man söker mycket här i livet... Just nu söker jag en ny lägenhet! Har gjort det ett bra tag nu, men inte riktigt hittat nåt.

Jag har ju helt plötsligt fastnat för matlagning.. Fan vad det är roligt! Kanske för att ja har en gubbe som uppskattar det :) ... Men mitt kök är ju bedrövligt litet och det är verkligen skiiiiitjobbigt att fixa käk i det lilla kyffet.. Så det vore inte helt fel att ha en lya med riktigt kök!


Har nyss varit ut på en liten prommis. Fan va skönt det är att röra på sig! Måste komma igång med regelbundna power-walks som ja gjorde förut.

Så fort ja blir frisk så!


Har suttit i telefon med försäkringskassan idag också.. Men man fattar ju fan ingenting av deras mumbo jumbo.. Tror inte dom fattar själv vad dom pratar om alla gånger ens. (inte min handläggare iaf).. Men men, Kom iaf fram till att ja inte behöver oroa mig för att sjukdagarna ska ta slut förrän nån gång nästa år.. Så jag kan chilla ett tag till!! Det var väl mest det jag ville ha koll på så.


Nu blir det grönt te, CSI och mys i soffan...   Ciao

Av Lisa - 18 maj 2009 15:13

Känner mig bara helt tom i skallen idag.. Känns som ja inte kan tänka riktigt klart. Ja får så ibland.. Då känner ja mig som en efterbliven mupp eller nåt.. Sen går det över efter ett tag.. (och jag som trodde att jag inte hade några skador av allt pundande haha)


Tog en skogspromenad i morse med mammzen, fredrik och alla vovvarna. Härligt härligt. Och sen blev det en sväng till, fast ut på Hågestaön m Per och Emma.. Bax fick bada för första gången.. haha. Klumpeduns hunden nummer ett!


Jag är sååå jävla irriterad på vissa människor alltså! Skulle kunna strypa dom! Tänk att man kan använda nästan vad som helst emot en. Snart kan man fan inte prata med nån längre.

Man ska iaf inte berätta för nån att man ska göra nånting, vad man ska göra, eller om man ska åka nånstans. Och inte heller om nån annan ska åka nånstans..

Man får hålla sig till att berätta i efterskott vart man varit och vad man har gjort. Helt sjukt!!

Ifs skulle man lätt kunna vilseleda folk för att sedan ta dom på bar gärning, men vem orkar?


A ja livet är hårt! Ingen som sagt nåt annat.


So long suckers


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards