★ 399 gram ★

Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Lisa - 16 maj 2009 16:22

Fasen va gott de här ska bli alltså!! E sååå hungrig och ja blir så otålig när man lagar mat som tar typ en timme att bli klart i ugnen :(

Sitter här och poppar lite reaggae och väntar på att maten ska bli klar!

Det blev ju så fint väder så man va ju tvungen å gå ut på en till prommis i solen!!

Men va fan ska man hitta på sen då?? Känner mig rastlös som fan.. Skulle bara vilja vara på ett grillparty, dricka bärs och umgås med en massa folk..schysst musik, god mat och trevligt sällskap..

Men men.. Innan kvällen har man väl hunnit bli dålig igen om jag känner mig själv rätt..


Å fan va man träffar många gamla 'polare' på stan nu så fort man går ut.. Det är ju när det börjar våras som dom kryper ut ur sina nästen och börjar hänga i parken och på stan..

Det gör mig inte så mycket faktiskt.. Men det kan va lite jobbigt när dom frågar om pengar och sånt, för man är ju lite medberoende på samma gång så man vill ju hjälpa alla. Men va fan. Ja är inte rik och jag har fullt upp med att få min egen ekonomi att gå ihop..


Nä nu ska ja kolla till file´n här så den inte brinner upp!!

Av Lisa - 16 maj 2009 13:53

Hello everybody!

Har nyss varit på stan.. 2 gånger faktiskt. Först gick vi med Mini och promenerade lite, tog en latte och sen gick vi hem.

Låste in Mini i buren för hon brukar ligga där då hon ska va ensam, och även då hon sover.. Men nu när vi kom hem så var hon ute i hallen... ??????? Alltså ja fattar inte riktigt hur hon lyckas komma ut! Det är andra gången hon lyckas. Hon måste ju helt enkelt fara omkring och skaka buren fram och tillbaka på nåt vis så att hasparna skakas upp..

Men nu är hon heeelt slut och ligger i Fredriks knä och sover.. haha


Var och letade efter en handväska, men ja vet inte.. hittade en ja gillade men den kostade typ 400 spänn och ja betalar inte så mycke för en väska som ja blir less på efter nån månad.. Never!!!


Vi ska göra värsta goda middan sen. Fläsk file´med vitlöksost instoppad och så rullar man in den i bacon.. och kroketter till det.. Mums Mums.

Synd att man inte kan ta ett glas vin till det :(  Men men.. Sånt man får ta när man vill va friskis!!


Puss på er


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards