★ 399 gram ★

Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Lisa - 15 maj 2009 18:41

När man är hemma och har jääävligt tråkigt..då ser man så här glad ut..

Av Lisa - 15 maj 2009 16:07

Jag städar.. men det går verkligen i slow motion. Men det gör inget. Bara jag är klar innan Fredrik och Mini är tillbaka så är jag nöjd.

Jag gillar inte att städa när det är folk runt omkring. Dont ask me why..

Vill bara va ensam och ha mycke svängrum, inga kommentarer. Dessutom blir ja irriterad.. Typ om Fredrik sitter i soffan och tittar på. Då tänker jag 'Jävla latjävel, du kan ju erbjuda dig att hjälpa till kanske'... Men om han erbjuder sig att hjälpa till så säger jag alltid 'Nej, det behövs inte'.. Men då har han ju iaf frågat :P  haha..    Måste va hårt att va tillsammans med mig!!


Nu har ja fått i mig lite lunch iaf, eller va man nu kan kalla det.. Fil, keso, solrosfrön och kanel..  Låter mer som en frukost, men ja kände mig inte sugen på nåt varmt..


Nä nu ska ja skura.. för 2:a gången...

Av Lisa - 15 maj 2009 14:14

Ja det är verkligen skönt att vara ensam när man mår så här. Har så lätt att känna att jag måste ta hand om alla och underhålla alla hela tiden.. Och så får jag dåligt samvete när jag inte orkar.

Ha skickat iväg Fredrik och han fick ta med sig hunden också. Brorsan ska ju flytta (igen).. så dom behövde bärhjälp.

Så nu ska jag ligga här hela dan och slappa, utan att få oanik för att jag inte orkar göra nåt.. Även fast det är fredag.....

Orkar man inte så orkar man inte, svårare än så behöver det inte vara.


Men-...... så fort ja får orken tillbaka så blir det en storstädning! Ja kan inte såta bli att bara se allt som behöver göras som bara växer och växer.. Typ tvättkorgen, dammet.... Är man sjuk i huvet eller vad är det för fel? haha..


Slappna av, koppla av, växla ner...

Av Lisa - 15 maj 2009 11:25

Mår lite bättre idag, men känner mig ändå helt mörbultad.. Så ja ska ligga några timmar till.

Fredrik kom med kaffe och frukost på säng och var så gullig så!


Det där inbrottet hos mammzen var ju inte så svårt att luska ut.. Vet vem det var men va ska man göra eller säga om det? Dom visste inte vem som bodde där. Men nu vet dom det, så dom lär nog inte komma tillbaka!


Nä nu ska ja lägga mig i sängen och dra mig ett tag till.. blev ju asmätt av fredriks dunderfrulle med bacon och ägg :)


Sova sova sova


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards