★ 399 gram ★

Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Lisa - 9 maj 2009 22:45

Har faktiskt lyckats gå ut på två promenader idag. Känns jävligt skönt att orka röra på sig igen!


Har nyss suttit o kollat på jordens snuskigaste filmklipp från youyube. Fya fan ja höll på å spy! Nån med nån jävla böld på hakan som fan va större än mina pattar (sammanlagda) och det kom ut nån jävla mask på slutet. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ va äckligt.


Men annars har dagen varit fin. Umgåtts med mammzen o bror o emma o fredrik.. Vi ha grilla korv och vi har kört 4-hjuling, lekt med vovvarna, solat lite och bara njutit av livet.

Men både jag o Per är rå allergisk. Vet inte om de e pollen eller om de är överdos av hundar eller om det kan va pga fuktskadan mamma har fått i sitt hus.


Håller på att jaga EU moppe nu iaf.. Kanske har en på g också.. Vi få se om nån dag :)

Nu vill dom inte att ja ska surfa nå mer här. Dom kallar mig datanörd och säger att ja förstör bilden på TVn genom att ja är ute på porrsidor.. eller nåt i den stilen... jaja...   bull skit säger jag. haha


Sov hott o gott

Av Lisa - 9 maj 2009 11:03

Låter som en kraxande kråka idag. Har tappat min vackra röst. :( Men så går det väl när man pratar för mycket.

Är hos mammzen fortfarande iaf. Vet inte om vi ska stann en natt till eller va man ska hitta på.. de e ju så tråkigt hemma så ja håller på å döööööö!!!


Måste ringa syster sen också och planera lite inför Umeåresan. Vet ju inte ens vilken dag vi ska åka än.. Men vi få se. Ska ringa nu!


Väntar spänt på att Fredrik ska komma tillbaka hit snart också... Han åkte iväg till stån på nåt som jag inte vill följa med på.. men som ändå måste göras..


See ya later



11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards