★ 399 gram ★

Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Lisa - 6 maj 2009 15:02

Hamnade just i en väldigt olustig situation..och hade jag varit på fel humör så hade det gått käpprätt åt helvete. Men jag blev förvånad över mig själv. Blev inte så påverkad som jag trodde att jag skulle bli.

Man kanske är starkare än man tror. Men det känns jävligt skönt nu.

Jag vann ;)


Har för övrigt en riktigt tråkig dag. Har suttit här hemma och kolla på TV... spela Tv-spel, druckit kaffe, prata skit med brorsan osv... Men nu börja ja bli lite rastlös känner jag.

Får väl se om Fedrik kanske kommer hem snart.. Han kan ju hålla låda iaf :)

Egentligen skulle ja behöva rensa lite i garderoben. Bort med tjocka tröjor och vinterkläder, men det känns lixom inte så värst vidare lockande.

Nä... ja sitter kvar på mitt feta arsle och kollar på Tyra Banks show istället. (inte min favorit direkt, men det går att se på)


Av Lisa - 6 maj 2009 11:58

Ha varit och vaccinerat Mini nu, å guuuuud va hon skrek. Mn hon skriker ju till o med då hon skiter, så det va nog inte så farligt ändå :P


För övrigt är jag bara jäääävligt irriterad på folk som aldrig kan stå för vad dom säger. Folk som man intekan lita på även fast an varit så äkla schysst mot dom så dom egentligen borde va tacksam resten av livet. Jävligt dålig stil tycker jag..

När man hjälper folk så förväntar man sig inte att dom ska sälla till det så att man själv får en massa problem. Men nu vet man ju det till nästa gång. Fast det blig ingen nästa gång om jag får bestämma.

Bläää så irriterad jag blir!


Nu ska Per och Bax komma hit och hälsa på, så nu är det bäst att man låser in Mini i buren, eller i köket så hon inte blir uppäten!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards