★ 399 gram ★

Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Lisa - 5 maj 2009 18:27

Hur störande är det inte när man kommer ner i tvättstugan, på sin bokade tvätt tid och ALLA maskinerna snurrar??

Det vore en sak om det hände en gång, men det händer ALLTID när en viss granne tvättar. Ibland kan kläderna va kvar i flera dar.

Jag vet inte, men dom är inte svenskar, så det kanske blir nåt missförstånd med bokningslistan eller nåt. Men det är bara sååååååå irriterande.

Hade kanske inte brytt mig så mkt om ja inte redan varit på dåligt humör, men nu är ja en riktig jävla gnäll kärring!

Och jag tänker slänga deras kläder på golvet om dom inte flyttar på dom! hahahahahahaha

Av Lisa - 5 maj 2009 13:54

Ja mötet gick ju som väntat. Ja visste välvad som skulle sägas osv.. Men ett möte som skulle kunna ta en kvart tog två timmar!!! Dom vill lixom att ja ska 'öppna upp mig' eller nåt. Fattar inte vad det är dom vill att ja ska säga riktigt.

Dom vill väl att ja ska gråta och komma med värsta erkännandet att jag knarkar och inte har kontroll över mitt liv eller nåt.

Dom kan inte bara förstå att när man är ständigt sjuk så orkar man lixom inte ens tänka på eftervård och allt va fan det är. Man är trött och less jämt och då känns det ganska jobbigt att GÅ upp till villan för att sitta i tre timmar och prata väder och vind..

Jaja.. Jag får väl börja sköta det där nu. Ska upp till övervakningsnämnden iaf, så få vi se va dom vill hitta på.. Men dom sa att om ja inte börjar sköta mig nu så kan dom undanröja kontraktsvården och omvandla det till fängelse.

Men det tror ja inte dom kommer göra. Ja mena, jag är ju drogfri, har inte åkt fast för nåt brott eller nåt sånt. Jag har bara skitit i eftervården.


Ja blir bara så irriterad när ja är på sånna där möten. Sitta och dravla hit och dit om en och samma sak.. Jag sa direkt att ja får väl börja gå på eftervården då.. de ska väl inte vara så mkt mer att prata om, men tydligen så kan man prata i två timmar om det..


Nu har ja iaf varit på stan och fikat.. Sen gick ja på stil och handla lite kläder :)

Ett superfint turkost långt linne som hade kommit in idag och så köpte ja ett par leggings och en tubtopp. Känns alltid bra å handla lite när man är irriterad ;)


Men nu är det  dax för lunch. Vette fan va man ska äta idag, men jag får väl använda fantasin..


Av Lisa - 5 maj 2009 08:37

Sitter och väntar på att övervakaren ska komma och plocka upp mig snart. Ska ju på frivårdsmöte.. Inte så kul, men de går säkert bra.


Har sovit såååå gott i natt för en gångs skull, så jag är riktigt utvilad. Fredrik däremot har sovit på soffan, så han har nog inte sovit lika gott.

Fan vi måste köpa ny säng snart så vi kan ova ordentligt. Den är ju under all kritik!


Nu längtar ja tills på tisdag! Då ska ja o mammzen till Umeå o hälsa på syrran i nya lägenheten. Träffa barnen och mysa lite :)  Sen ska ja få cellgifter på Onsdagen, inte lika kul, men varför inte förena nytta med nöje?

Nä nu ska ja åka. See u later 





11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards