★ 399 gram ★

Alla inlägg den 2 maj 2009

Av Lisa - 2 maj 2009 18:52

Hade fått en kommentar på mitt förra inlägg.. Från "Bloggspejaren".. Så ja klickade mig in på hans sida och fick läsa en kommentar om min nyttiga frukost som fick mig att storkna av skratt!


Kemiskt avfall med strössel


Bride Of Chucky har ätit årets nyttigaste frukost. Glasstårta med grädde och kolasås.

Ojojoj, undrar hur hennes andra frukostar sett ut om detta var den nyttigaste... Hamburgare med ostbågar, vodka och tippex,  grädde med lössnus, kemiskt avfall med strössel på kanske. Får väl passa på att gratta åt framgången!

2009-05-02 @ 10:46:02 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks (0 




Håll med om att det var liiiiite roligt då??Har hållit på att lägga om ett sår på brorsans hund.. å fyyyy va det var infekterat! Och stygnen hade gått upp så nu har mamma ringt veterinären och ska höra vad vi ska göra..Stackars lilla Bax. Han skrek som en stucken gris då vi höll på med benet, och det luktade ve och fasa! Stackars liten då!!Men nu har ja inte tid att sitta här, det blev en snabbskrivning.. Måste ta hand om min lilla valp som står och skriker av nån konstig anledning.Seeeeee ya

Av Lisa - 2 maj 2009 10:31

Ja nu ha man ätit årets nyttigaste frukost.. Glasstårta me grädde och kolasås..urs och fy! Men men.. Gubben fyller bara år en gång om året, så ja får förlåta mig själv.


Annars mår ja allmänt dåligt idag. Ont i huvet, trött och allergisk. Så jag tänker ägna den här dagen åt att tycka synd om mig själv och ta hand om mig själv. Inte anstränga mig mer än nödvändigt, bara vara helt och hållet lat!!!!


Sitter och kollar på Miami ink nu.. Ja e så jäkla sugen på en ny gaddning, men nu kommer ja inte kunna göra de på skitlänge pga infektionsrisken efter cellgifterna.. Så ja får väl vänta ett halvår eller nåt.

Men nästa sommar får ni nog se mig med en ny gaddning på armen :)


Nä nu är det dax för en dusch.. Tror de blir en kall dusch så man vaknar till liv nån gång!!

See ya later


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards