★ 399 gram ★

Alla inlägg den 26 april 2009

Av Lisa - 26 april 2009 16:37

Av Lisa - 26 april 2009 16:27

Ja nu har vi varit och städat ur Pers lägenhet.. Slängt ut möblerna och skurat, putsat fönster osv... Hyresvärden skulle ha visning på Månag, så de var ju bara att hugga in! Men nu e de klart så nu är det bekymret ur världen för han iaf..


De blir bara värre o värre det onda i bröstet. Nu gör de tom ont när jag lyfter armen, och när jag går.. Huvva huvva. Vill bara att det ska fösvinna för ja orkar inte med nån allvarlig inflammation just nu, så jag ignorerar så gott det går!


Nu har ja massvis med tvätt som ska vikas... suck.. Det vore ju ingen match om man hade garderober så det räckte till. Men ja har ju fan i mig kläder överallt i sovalkoven, två fulla garderober och ett överfullt förråd. Måste snart göra en STOR rensning och verkligen slänga bort allt ja inte använder. Men kan inte hålla på å spara "kan va bra å ha" grejjer hela tiden. Särskilt inte när man bor så här litet.. Det går bara inte!!!


Nä nu ska ja vila mig lite.. sen blir det ett bad och sen får ja väll sätta igång å para ihop strumpor :P

Puss o Kram

Av Lisa - 26 april 2009 07:43

Gomorron alla morgontrötta och alla bakfulla tokskallar ;)


Själv e ja pigg som en nötskrika! Vaknade runt fem och släppte ut alla hundar, sen kunde ja bara sova en liten stund till, så nu e ja uppstigen och alla hundar är rastade igen och kaffepannan står och puttrar på spisen.

Måste va nå fel på mig för inte faan bruka ja kliva upp den här tiden frivilligt!

Men det är skönt. Dagarna blir längre, man hinner utnyttja soltimmarna mer om man vill det. Och man går automatiskt och lägger sig i tid..

Funderar på att ta en liten promenad, men ja vet inte.. Vill ju inte överdriva bara för att ja e morgonpigg :P


Nu kokar kaffet så nu måste ja springa!

Ha en underbar dag alla vänner och ovänner! Puss


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards