★ 399 gram ★

Alla inlägg den 21 april 2009

Av Lisa - 21 april 2009 17:58

Fick besök nyss av en som hade med sig en liten 5 åring som var mer vild än tam.. Pust.. Ja blev helt slut av att leka med henne i en timme eller nåt. Och Mini hon sover som en stock nu. Hon har ju inte träffat barn så mkt, så det var nog bra för henne!

Men nu är ja så less på att vara trött!

Ja vill vara pigg och ha roligt nu när våren börjar komma! Ja missade ju hela förra våren och sommaren så jag vill bara passa på att njuta i år!!!


Och det SKA jag göra också!!!


Sleep the day, let it fade

Who was there to take your place

No one knows, never will

mostly me but mostly you

What do you say, do you do

When it all comes down

I don´t wanna come back down from this cloud

Has taken me all this time to find out what I need

Av Lisa - 21 april 2009 15:42

Klockan är kvart i fyra och nu börjar ja känna att man har vaknat till liv. Helt sjukt.

Har nyss käkat kycklingsallad och sitter nu och zippar på en kopp kaffe.


Har även lyckats dammsuga och skurat lite.. Men ja måste skura igen för skurmedlet tog slut och ja tror inte det blir rent om man skurar med dusch creme.. haha. Men ja skikade iväg Fredde och köpa ajax. Så nu är det snart skinande rent ;)


Nu blir det bara fortsatt slappning en stund här. Måste ta nån värkis för min stackars axel också så ja orkar göra det ja ska sen...


See ya

 Kanske världens snyggaste

Av Lisa - 21 april 2009 11:18

Hade så ont i natt så ja tro ja grina i sömnen.. Jävla axel eller va de nu kan bero på att det känns som knivhugg i hela vänstra sidan när ja andas..


Ska väl försöka lyckas ha en bra dag idag ändå, men jag är inte så övertygad om att det blir så idag. Har inte direkt haft nån bra start om man säger så.

Men Mini ha skött sig exemplariskt inatt. Ja va ut med henne kl tre och sen vid åtta i morse. Inge gnäll och grin och hon har sovit i buren heeeela natten! Skönt att hon börjar lära sig!


Nu ska ja ta mig i kragen och göra mig i ordning och gå ner på stan en väng me lill vovven!

See ya



11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards