★ 399 gram ★

Alla inlägg den 19 april 2009

Av Lisa - 19 april 2009 22:15

Måste till nån sjukgymnast imorn alltså. Nu håller ja på å bli riktigt galen! Ont ont ont. Kan ju knappt röra mig ju!


Har så mkt som ja borde göra och som jag vill göra, men det är aldrig nånting som blir av. Ja bara snackar och planerar, men kommer aldrig till skott!  Det finns väl många förklaringar till varför det blir så, men en av dom är ju att man inte har tillräcklligt med ork.. En annan stor anledning är att man inte har körkort!!! Jag hatar att hålla på å tigga skjuts överallt, och jag vägrar åka kommunalt.. Då kör jag hellre sjlv!!!!

Så det finns anledningar till att det är som det är, men inget som inte går att ändra på.


Imorn ska ja ta en fika me Andreea o snacka lite skit, de va längesen nu. Sen om de e soligt o fint så drar vi ut till mamma och grejar lite hos henne!


Nu ska ja gosa lite och sen blir det bums i säng!




ONT

Av Lisa - 19 april 2009 17:31

Å ja har så fruktansvärt ont i axeln/nacken..  och bröstet.. Ja vet inte om det är nån nerv som ligger i kläm så att det gör ont när jag andas eller om det är nåt allvarligare. Det kan man ju aldrig veta.

Men eftersom det är på samma sida som den onda axeln så misstänker ja att det hänger ihop. Men det känns ändå väldigt olustigt att det gör ont när ja andas...


Har haft en riktig slappardag idag. Legat på soffan och kollat på tv, gosat med hunden heeela dan.

Känner mig verkligen inte på topp. Bara längtar efter att få må bra och känna att livet leker igen. Det vore fint inför sommaren!!!


Nu väntar ja på att mamma ska komma hit och hjälpa mig raka hunden. Hon är så sprättig så jag får inte til det. Men hon vänjer sig väl med tiden. Hon är ju trots allt bara 10 veckor..


Wake up with a smile

Av Lisa - 19 april 2009 14:20

Tro det eller ej, men ja vaknade typ för e timme sen.. Man få ju skämmas. Och självklart är det jättefint väder ute, eller var fint. Nu kom alla moln när jag vaknade.

Helt slut är jag. Men det är väl SLEn som spökar, och ibland tro ja de kan va nyttgt att sova ut ordentligt.


Nu håller ja på att laga mat. Köttfärsgratäng, men hade inget att äta till, så Fredrik gick ner på pizzerian o köpte en grekisk sallad. Det blir nog gottigottgott.


Till veckan MÅSTE vi åka ut till stugan, om nu snön är borta där. Det va rätt mycke kvar vid vägen för en vecka sen., så ja hoppas den smälter bort!!!!


Nu måste ja kolla till maten!!


LATER


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards