★ 399 gram ★

Alla inlägg den 10 april 2009

Av Lisa - 10 april 2009 23:00

Dagen gick så jäkla fort så ja hann inte riktigt med...

Ha iaf varit och kollat på Andreea o Shindars nya lägenhet.. Varit ute i solen lite med Mini... Sen ha Fredriks chef o hans tjej varit här o druckit kaffe.. Ja tror nog dom kommer köpa en liten valp dom också!

Nu är lillebror och Emma här och hälsar på. Per den galningen körde fyrhjuling från Sundsvall till Sollefteå haha.. DÅRE!!!


Men nu är det film och godis som gäller... Kanske skiftar över till TV-spel sen :)  Inge supande för min del iaf.. Blir så jäkla dålig så ja pallar fan inte!

Men det är skönt å va hemma å ta de lugnt också. Man är ju inte 18 längre, så de är väl bara å vänja sig vid tanken på att livets lugna dagar är här!!  HEMSKA TANKE! hehe..


Glad Påsk allihopa!  Ja tror ja skippar blåkulla i år. Min kvast hade fått en kabelhärva så ja fick inte igång den!!

Av Lisa - 10 april 2009 10:25

Har nog inte fått sova många timmar alls i natt.. Mini var inte alls lika nöjd med att ligga i buren som hon var igår natt. Hon pep och hon gnällde. Ja släppte ut henne.. Gick ut så hon fick pinka..osv.. Har hållit på så hela natten. Upp och ner för trappen..

Men nu sover hon minsann.. Typiskt


Känner mig allmänt krasslig idag. Ont i halsen och int i skallen. Och så har jag fått mitt sk "fulöga".. Ibland sväller ett öga upp så jag ser ut som ett monster. Det är nån slags inflammation i regnbågshinnan eller nåt sånt.

Men det ser rent ut sagt för jävligt ut!! Man vill inte visa sig ute i onödan!


Nä nu ska ja sätta på lite kaffe.. Kanske man vaknar till liv efter en kopp.


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards