★ 399 gram ★

Alla inlägg den 9 april 2009

Av Lisa - 9 april 2009 22:30

Har varit så trött hela dan så det är helt otroligt!!

Skulle se på nån film, men lyckades somna ifrån på mitten nånstans. Nu kollar vi på Australia, fast utan text.. Alltså man kan ju engelska, men ibland missar man en del ganska väsentliga saker och så fattar man ingenting.. och lång som fan är den.. Typ 3 timmar!!!


Vet inte om ja våga berätta vad som hände på vägen hem från mamma.... jo va fan. Halvvägs hem så blåste huvet upp.. PANG.. rakt på vindrutan, så den sprack! Snacka om höjden av otur!!!   Kanske va nån som ville sända en liten "påminnelse"......


Har ingeting planerat i påsk.. inte ens en påskmiddag, inte en fest eller nånting. Ganska skönt, men lite tråkigt också på sätt och vis. Men va fan är det att fira egentligen?


Jaja.. nu ska ja se om det finns nån fler film att slockna till ;P  see ya










Av Lisa - 9 april 2009 16:31

Sitter hos mamma nu och har nyss ätit lunch/middag.. Vi har rakat Mini lite grann och det tyckte hon inte alls om, så det får bli mycke träning med maskinen tro ja..

Hon spydde ner mig 2 gånger på vägen hit!! blääää


Ha lite skrivtorka känner jag, men ja få väl skriva mer sen när ja har något intressant att förtälja..

Av Lisa - 9 april 2009 11:35

Fan va ja sovit gott i natt alltså! Fast ja va lite orolig att Mini skulle pipa och gnälla, men ja lät henne somna i sängen och sen låste ja in henne i buren! Där låg hon hela natten utan ett ljud.

Hon verka va jävligt lättlärd iaf och det är ju tur!

Höres mer senare!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards