★ 399 gram ★

Alla inlägg under mars 2009

Av Lisa - 19 mars 2009 00:42

Ja nu börjar jag känna igen mig själv.. Mådde ju bra igår och det var en ny känsla. Men idag har ja haft värk och jag känner mig återigen som en Lisa 80+   Jaja.. That´s my life.


Nu ska ja strax gå och lägga mig, men ja är inte tillräckligt trött än..

Puss och kram

Av Lisa - 18 mars 2009 16:39

Ja nu har jag haft mamma mormor moster och lilla kusinen Alexander på besök.. Mysigt.

Vi bowlade (wii).. Det var så roligt å se gamla mormor i full rulle.. haha.


Nu håller andreea på att prova kläder här som ja har rensat ut ur mitt liv.. Känns skit bra att bli av med allt gammalt skrot. Ja får ju fan ångest varje gång ja tittar in i förrådet.

Nu längtar jag bara tills jag får valppengar så ja kan köpa mig en ny säng, vardagsrumsbord och tv bänk. Få se om man har råd med allt, men är det nånting jag är bra på så är det att hitta billiga prylar.. Är som en magnet mot rean :)


Nä nu ska ja va lite social här. Puss

Av Lisa - 17 mars 2009 23:48

ååå vilken huvudvärk jag har!! Blä vad jobbigt det är.

Idag har jag hunnit med mycket känns det som..

Har rensat i förrådet (dock inte helt klart, men en bit på väg) Dessutom har jag bonat golven i hallen och köket.

Tur man har liten lägenhet!!!!

Så nu är man lite mör.

Hittade en massa gamla SIM-kort i bokhyllan som ja skulle prova om dom funka.. Sen råka ja blanda ihop dom så ja har haft fel kort i telen hela dan och hade spärrat mitt rätta kort med fel pin-kod.

Haha.. Tur man ha internet. Fick veta av brorsan att de inte gick att ringa till mig och då förstod jag..


Imorn ska ja träffa moster och mormor på stan.. Sen ska vi dra hem till mammzen och käka middag och dricka lite vin.. Va myyysigt vi ska ha!


Nu tänker jag iaf ge upp för idag och krypa ner i sängen!!

Natti natti

Av Lisa - 17 mars 2009 18:20

Fy fan va mycke skrot det finns i mitt förråd!

Alltså har hållit på å rensa en bra stund nu.. Hur mycke kläder som helst varav två sopsäckar fulla med sånt som ska slängas!

Sen är det bara kablar, verktyg och en massa skit. Haha.

Det märks att man var ute på stöldturneér förr i tiden kan man lugnt påstå.

Har tagit en liten paus nu, men måste snart fortsätta så ja blir klar nån jäkla gång! :)

Av Lisa - 17 mars 2009 13:48

Man blir så himla glad av det här vädret!

Har nyss varit ute på Hågesta med Amanda och Andrea.. Gud va vi höll på och fula oss.. Vi blev som barn på nytt. Gjorde snöänglar och knäppte kort och sprang omkring och "lekte"..


Nu har jag lagat lunch så brudarna ska snart få komma hit och äta. Själv var jag så hungrig så jag kunde inte hålla mig :)


Jag mår riktigt riktigt bra idag! Hoppas det håller i sig!

Carpe Diem

Av Lisa - 17 mars 2009 08:01

Var tvungen att ställa väckarklockan för att hinna ringa till läkaren i Umeå.. Men det visade sig att hon har semester fram till den 25/3 så jag får vänta till då, så skulle hon ringa upp mig..


Fick en kommentar att jag skriver så många inlägg varje dag.. och ta mig fan, det gör jag verkligen!!

Ja sitter rätt mkt vid datorn, särskilt nu när jag inte är så pigg..

Man har ju datorn på v-rumsbordet så sitter man framfrör TVn så sitter man också framför datorn :)    Datanörden lixom!

Tycker nog att det är ganska roligt att skriva också, fast ibland önskar jag att man kunde skriva om allt, men man kan ju inte göra det.. Det vore ganska dumt för man vet ju inte vem som läser. Man ska nog vara lite försiktig med att lämna ut sig för mycket..

Men tur man har folk att prata med om dom sakerna istället..


Nä nu kan ja ju lägga mig en stund till för jag har ju redan pratat med reumatoligen ;) så  See ya later

Av Lisa - 16 mars 2009 21:15

Vill inte må så här!! Jag har sån jäkla värk så ja kan knappt gå!

Va less jag är på att vara sjuk hela tiden.

Ja vill ju orka göra saker.. Jag är ju egentligen ingen hemmasittar-människa.. Ja vill ju hitta på saker, åka bort osv.. Men som det är nu så orkar ja ju ingenting. Blääääääääääääääääääää



Av Lisa - 16 mars 2009 18:09

Yepp.. idag var jag o Mammzen på stan och köpte en ny dator med mobilt bredband, så nu blipper jag ha den där gamla skit datorn ja hade innan!


Sen ha ja vare på sjukan idag för ja trodde ja hade urinvägsinf.. men det visade inget på provet, men ja fick penicillin ändå, för OM det skulle va nåt så är de ganska farligt för mig som har SLE, för mina njurar är lite extra känsliga..  Men vi få se om några dagar vad det blev för provsvar..


Har precis stor städat hela lägenheten. Skurat typ 3 gånger med klorin, så nu jävlar är det rent iaf :)  I like..


Nä nu måste ja fixa och dona lite mer här hemma.. Bäst man passar på medans man är på hugget..


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards