★ 399 gram ★

Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Lisa - 15 mars 2009 22:11

Ja nu är helgen med valparna över.. Tjoho!!! Då får man kanske sova ut på morgnarna sen..

Men nu är ja hos mamma. Tänkte sova här i natt. Det har varit så mycket strul och tjafs och bråk och skumma saker som har hänt idag, så jag är helt snurrig i huvet.. Då är det skönt att komma hem till mammzen och slappna av lite!!!

Nu ska vi fika och kolla på film!

See ya

Av Lisa - 15 mars 2009 15:43

Ja snart kommer bror hit och hämtar sin "dångel"... så nu blir ja utan internet. Men förhoppningsvis är det bara några dagar..om mamma vill stå på ett abonnemang åt mig dvs. Men de tror ja nog hon gör..


Så det blir nog inge bloggande på några dagar... :(

Av Lisa - 15 mars 2009 11:42

Vill bara bort från den här jävla känslan nu. Jag hatar att känna så här!

Äh, den enda man kan räkna med och lita på är sig själv, och knappt det.

Men jag måste komma ihåg det och inte gå på samma skit om och om igen.


Ord är bara ord och dom betyder tydligen ingenting.. Det är det jag måste komma ihåg när jag lyssnar på andra..

Av Lisa - 15 mars 2009 10:19

Jag önskar att ja kunde beskriva känslan jag har nu!! Men vissa saker kan man inte skriva här. Fast egentligen vill jag bara skriva och berätta för hela världen!

Är bara så jävla ledsen och besviken. Förbannad på mig själv att jag trodde och hoppades på nåt annat.. känner mig dum och korkad och helt knäckt!

Jag vill bara leva ett bra liv.. Ett normalt liv!

Det finns bara en person som vet vad jag pratar om, och det är du som är orsaken till att jag mår dåligt idag. Man gör inte så! Man måste kunna tänka lite längre än näsan räcker!

Nä jag är bara så ledsen och besviken och förbannad på samma gång. Hur kunde jag tro att det skulle bli annorlunda? Det kommer aldrig bli annorlunda. Jag förstår det nu.. Du har visat mig!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards