★ 399 gram ★

Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Lisa - 12 mars 2009 21:31

Ja fy vilken hemsk dag!! Först ha man spytt hela dan och mått som en kratta i magen, och nu när det börjar bli kväll så mår man hur bra som helst. Rastlös som fan.

Ställde mig på trampmaskinen och körde ett pass så ja skulle bli liiiite trött iaf.

Och valparna busar och skriker och bråkar och prasslar med tidningspapper. Har bara haft dom några timmar, men ja ha redan fyllt en sopsäck till hälften med kisspapper.

Det kommer bli en hård helg!

Av Lisa - 12 mars 2009 19:15

Av Lisa - 12 mars 2009 17:53

Ja nu är det slut på lugnet här hemma. Mamma är på väg hit med Piga och alla valparna nu.. så ja ha lagt ut tidningspapper över hela golvet i köket och hämtat en stor träskiva på vinden som ja kan ställa för dörren. Men de va bra att den var hyfsat låg så att Piga kan hoppa ut och in som hon vill.

Ja det blir en trevlig helg det här. Mycket kiss och bajs. haha.. Kul när man har magsjuka själv, att ta hand om en massa hundskit!! Men men. Ja e säkert piggare imorgon. (hoppas jag)

Annars blir ja tokig!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Lisa - 12 mars 2009 15:14

Träffade  mormor d jag var på skattkistan. Blev mkt förvånad eftersom hon inte bor här. Så nu har hon och hennes väninna varit här och druckit kaffe och skvallrat lite. Har faktiskt inte träffat henne på säkert ett halvår så det var väldigt roligt.

Måste åka upp och hälsa på i Ramsele snart, för där vet jag inte när jag var sist. Är så dålig på att hålla kontakten med släkten. Farmor o farfar bor bara 200 meter från mig men dom har ja inte träffat på flera månader heller. Helt sjukt!!

Men jag ska bättra mig!!



Av Lisa - 12 mars 2009 12:09

Fy fan!!!!!!!!!!  Tror att jag fått den där äckliga kräksjukan som går. Har spytt tre gånger nu. Urs urs urs. Har sååå ont i magen så ja tror ja dööööööööööör! Blä och fy och urs. Hoppas att det går över snabbt, för ja hatar verkligen magsjuka. Blä blä blä blä

Av Lisa - 12 mars 2009 10:37

Ja idag känns allt bara helt upp och ner vänt på nåt vis. Mår alltid konstigt på morgon/förmiddag.. men idag är det värre än nånsin.. Känns som en enda tjock smet i huve fast ja har varit vaken i över en timme nu, ätit frukost, druckit kaffe, rastat hunden, tagit medicin osv osv... Men ja känner att ja haft feber i natt, så det kan ju vara därför.

Tror inte ja orkar gå på eftervården idag. Känns hårt att gå ända dit upp i det här skicket. Skulle dessutom behövt varit upp till sjukhuset och lämnat lite prover, men det orkar man ju inte heller. Tänk om man hade bil och körkort vad mycket enklare allt skulle vara!!

Ja, ikväll kommer alla valparna hit.. Så det bli en stor hundcirkus här hela helgen. & valpar och två vuxna hundar... Yes yes. Måste gå på affären och köpa sopsäckar och klorin!! Hellre får det lukta badhus hemma än hundpiss!!!



11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards