★ 399 gram ★

Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Lisa - 6 mars 2009 18:43

Allt känns jävligt hopplöst just nu..åååå va less ja är. Har bråkat med Fedrik och då mår ja självklart dåligt. Men då ska såklart en massa "folk från förr" höra av sig i samma veva... Det blir bara för mycket. För det är lättare än nånsin att trilla dit när man är less och mår dåligt..

Men ja tänker låssas vara stark! Fake it til´you make it.

Känns säkert bättre om ett tag bara, men just nu försvann bara luften. Känns som det inte finns syre i luften jag andas.. Men jag ska rycka upp mig. Hur vet jag inte, men det ska gå på nåt vis...

Av Lisa - 6 mars 2009 17:14

Jag och Linn fick nå ryck och kom på att ja skulle posa i dom fulaste kläderna vi kunde hitta i garderoben.. och det resulterade i detta vackra vintermode för nästa år!! haha

Har shoppat lite idag oxå.. Ett par jeans och en tröja blev det. Fast jeansen börjar redan bli för stora.. Men efter en tvätt kanske dom sitter bra igen.

Nu ska ja lägga mig i badet och bubbla bort mina sorger.. Pratade nyss med fredrik  och det bränner lika mkt i hjärtat varje gång ja hör hans röst

så jag blir alldeles slut i både kropp och själ!!

Ett bad, mycke bubblor och en kall öl kanske hjälper för stunden.

Av Lisa - 6 mars 2009 15:37

Av Lisa - 6 mars 2009 11:34

Ok här kmr dagens låt. Har letat texten överallt, men hitta den inte. Så nu har jag suttit och skrivit av den själv, så det kan hända att kanske inte alla ord riktigt stämmer..


There´s something in the way cause I can´t breathe

there´s something in the way cause i can´t see

everytime i try it feels so real

and all the time when you did walk away

and all the time you left me all alone in pain and sorrow

reaching out i hopeless longing

drained and stripped afraid u´ll slip away

it´s ok if you want to go away and pretend like you don´t bother

All the lies that will make me go insane, i´ll pretend like there´s no other.

It´s ok if you want to leave my side, I´d hope that you would rather say to me

why wont you say to me

When i try to clear my mind of you, when i´m trying to ignore the truth

And all the things i do mess up my view

Whenever u did call me feeling blue

i wind up in intisepation, waiting wanting dreaming,

reaching out in hopeless longing.

Drained and stripped afraid u´ll slip away

It´s ok if you want to go away.......

it´s cold and lonely here tonight, i wish you were right by my side

and i am wondering where you are

it´s cold and lonely here tonight, i´ll always have these acing scars

it´´s ok if you want to go away....

Av Lisa - 6 mars 2009 09:34

Oj va trött ja är, men ja SKA va uppe ur sägen före tio. Tvångstankar.


Ha sovit sååå underbrt skönt i natt. Inte vaknat en enda gång. Inga konstiga drömmar och svettningar..

Men nu ska ja ta  mig i kragen o kliva upp.. De blir ju så kallt när man måste dra av sig täcket.. hahha

Måste alltid kolla tempen på morgonen för jag är lite dålig på att känna själv om ja ha feber eller inte..  37.9 hade ja nu... Faannn..  Då tror ja att ja skippar promenaden och ligger på soffan ett tag istället.. Tacka gud för alvedon ;)

Är så jävla less på det här nu. Är pigg varannan dag och har värk o feber varannan dag. Men eftersom ja är sjuk idag så borde ja ju vara frisk imorgon då da.. Rimligtvis... 

Jaja... nu ska ja ta mig en varm kopp te.


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards