★ 399 gram ★

Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Lisa - 2 mars 2009 18:41

Varför ska det vara så smärtsamt att släppa taget? Man håler krampaktigt kvar tills man inte pallar mer.

Har haft ett långt och jobbigt samtal med Fredrik..mycket tårar och jääävligt mycke jobbiga känslor. Är tvungen att göra vissa saker även fast hjärtat bara skriker att jag ska göra nåt annat.

Men för min egen skull så måste jag lyssna på hjärnan, annars blir det bara ännu jobbigare...

När det blev definitivt lixom så blev de bara så fruktansvärt svårt helt plötsligt .. Ännu mer jobbigt än ja kunnat föreställa mig.

Men jag vill Honom allt väl, jag älskar honom och jag vill att han ska vara lycklig....

Av Lisa - 2 mars 2009 15:18

Fick ett ryck och gick och köpte nya gardiner och en tavla och lite små plock till lägenheten. Kunde såklart inte låta bli att köpa en tröja också.

Så nu har man fått spendera lite pengar idag också. Känns bra :)

Så nu ska ja fortsätta med min "vårstädning" eller vad man ska kalla det.

Behöver bara känna att det känns fräscht hemma. Nya gardiner och kuddar och sånt kan göra en jävla skillnad... Men jag har ändå planer på en målning i hallen och en fondvägg i vardagsrummet... Men man behöver ju inte stressa.. Tid är väl det jag har mest av, så man kan ta allt i den takt man känner för..

Av Lisa - 2 mars 2009 12:33

Fick ett brev som var proppat med gamla bilder på mig och familjen.. Alltså sen jag var liten.. och så stod det nåt registreringsnummer från en bil på kuvertet.. Ja fundera och fundera och tänkte att de kanske kan va polisen som hittat det i nån bil.. Men sen kom ja på när ja såg "porto betalt" stämpeln på kuvertet att det måste va Nicklas..  så ja ringde o fråga och så va de ju.. haha..  Lite förvånad bli man ju när man får hem en massa bilder som man inte sett på 4 år..

Nu har ja iaf varit ute på en broarna runt- runda och fan va skönt det var. Ska försöka göra det till en rutin nu..  Så man iaf har EN rutin varje dag.


Nu blir det lax och blomkål till lunch. Nyttigt värre ;)

Av Lisa - 2 mars 2009 11:11

Eller god förmiddag för dom flesta kanske..  Skönt att det inte blev så sent igår. Känner att jag lever lixom och inte att jag vill lägga mig och sova bort hela dan.

Sitter och laddar nu för en broarna runt- power walk. Måste ju börja nån gång. Och man vill ju helst vara i lite bättre trim när sommaren kommer än vad man är nu..

Håller fortfarande på med städningen och rensningen här hemma.. Det är rätt mkt som behöver göras, men man får väl ta en sak i taget.

Jag och mamma tänkte hyra ett släp nån dag och tömma förrådet på skrot och sånt. Det är SÅÅÅÅÅ mycke pund där ute så det kan du aldrig ana!!

Och dörren är sönderbruten av polisen..och dom är ju ganska duktiga på att stöka ner också.. Så det går knappt komma in där.

Måste bara ha en massa massa saker att göra hela tiden nu, annars blir det bara att jag sitter och tänker på Fredrik.. Analyserar och funderar. Varför blev det som det blev osv.  Det mår man inte bra av.


Nä nu ska ja klä mig och gå ut och röra på dö fläsket!!!

Av Lisa - 2 mars 2009 01:10

Har nyss tagit mig en nattlig promenad i kylan... och ska snart krypa ner i sängen.

Har haft ett helvete idag... Mycke känslor och så var man än vrider huvet åt för håll så ser man ett minne.

Ja måste verkligen göra om här så de blir MITT igen, för nu är det "vårt" och de funkar inte!!

Nä nu börja jag bli svamlig o trött här så nu säger vi godnatt


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards