★ 399 gram ★

Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Lisa - 20 februari 2009 21:56

Ja de blev en filmafton hos Zibban... men ja drog hem tidigt för ja kände värken i kroppen börja bli värre och värre, så jag hade nog inte kunnat gå hem. Men ja hade tur o fick lift med Jimmy.

Och det är sååå skönt att komma hem och bara lägga sig på soffan och dö!


Ska nog ta och börja träna snart igen, bara man blir lite piggare i kroppen. Tror att det kan va ganska nyttigt när man har har led-problem. Fast det är viktigt att man inte överanstränger sig, så man får försöka ha lite balans på träningen....hm.... det är ju just det som varit en röd tråd genom hela mitt liv. Att ja inte kan ha balans på saker och ting. Det är allt eller inget, svart eller vitt... finns inget där emellan.

Men ja tror ja sakta men säkert börjar få lite kläm på det.. Efter snart 25 års övande.. haha.

Nä nu ska ja lägga mig på soffan och pilla mig i naveln ;)  Puss

Av Lisa - 20 februari 2009 18:11

Ja jag vet inte.. Ska nog ta de lugnt, för imorgon blir det nog inte lika lugnt om ja känner mig själv rätt.

Ha varit å rännt på stan halva dan idag och druckit kaffe både här och där. Mammzen blev inte nöjd med håret nu heller, fast ja tkr de blev bättre iaf..

Var och hälsade på där min "särbo" bor nu och kollade läget lite. Vi har inte träffats på minst en vecka så det kändes lite skumt att ses faktiskt. Men jag vet inte vad ja ska göra...tycker om honom skit mycket, men ja klarar inte av att bo ihop med honom. Vad gör man dååååååå? Förstår ju att han tycker att vi backar i vårt förhållande om vi flyttar ifrån varann. Men det känns nödvändigt. Jag tar hand om mig själv på ett helt annat sätt när jag bor ensam. Och det behöver jag. Har ju en del att kämpa med.. Inte nog med att man kämpar varje dag med att hålla sig drogfri, man ska va sjuk också. 

Nä, jag har gjort helt rätt det känner jag. Men ändå känner ja mig som en pissråtta mot honom. Men ibland måste man tänka på sig själv i första hand.. Även om det sårar andra.

Nä nu ska ja ta mig en kopp te och glo på TV... kanske ta ett fotbad och bara njuta av att få leva. :)


Av Lisa - 20 februari 2009 17:15

Här e en av Pigas valpar... Sötpropp va?

Av Lisa - 20 februari 2009 12:54

Ja jag drog en snabb slingning... De blev inte lika många som ja brukar ha, men några små gula skymtningar kan man nog se om man tittar noga.. Haha. . (ja ser ut precis som förut fast lite mörkare) Nu måste ja dra en dusch sen ska ja gå och fika med min kära mor och hennes bästa kompis...

Måste ju se mammzens hår. Hon var och klippte sig och färgade håret häromdagen.. När hon kom hem såg hon att håret var kärring-lila. Det var faan inte vackert alltså, så hon ska göra om det idag.. och jag måste godkänna :)

Av Lisa - 20 februari 2009 11:40

Ja de blev sent igår som vanligt. Var nog inte i säng förrän halv fyra i morse och då fick ja först knuffa upp Andrea ur sängen o slänga henne på soffan.. haha.  Jaja. Har man inge jobb så blir det så här.  Men de gör int så mycke.

Färgade håret igår.. Är fortfarande inte klar. Ja brukar färga håret mörkbrunt, sen lägger ja på ett par slingor bara för att få lite liv i det. Men ja orkade inte göra slingorna igår så nu ser ja ut som en svarthårig häxa ungefär. (men de kanske är det man är) Men får väl fixa till det under dagen nån gång då man orkar...

Pratade m Fredrik en snabbis igår.. Men vi fick inte mkt sagt. Han undra om ja inte skulle bjuda på middag.. men de blev inte så. Får väl se om vi kanske ska ta å träffas nån dag och prata igenom saker och ting. Känns som att det börjar bli dax för det. Men jag ser inte fram emot det för alltid när vi ska prata så blir det antingen bråk eller så sitter vi tysta båda två... Men vi få se när var och hur.....

Nu e de kaffe time .. See ya

Tidigare månad - Senare månad

11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28
<<<
Februari 2009 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards